Jump to content

Sateliet toevoegen op de HDCI2000

inverto
 Share

Recommended Posts

Ik heb een 2e hands HDCI2000 gekocht die gerbuik ik in combinatie met een Technisat Digidish 45 met 4 koppen. Ik kan de Eurobird satelliet niet vinden. Ik heb geprobeerd om die als eigen satelliet toe te voegen maar dan kan ik verder niets instellen. Weet iemand of dit mogelijk is zonder PC?

Greetz

Rebox RE-9000 bl 1.54 fw 1.11.62, Rebox 4200 bl 6.20 fw 2.11.61, Multytenne 45 mono, Triax 88 met triax multiblok 13,0/19.2/23,5/28,5.

• Moderators

Je kan bij mijn weten satellieten toevoegen.

Daarna zul je met de hand de transponders erin moeten zetten.

Welke software staat er op je 2000?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• 2 weeks later...

Hoi Cees,

Heb ik zo niet bij de hand ben niet thuis maar een oude versie. Ik meen me te herinneren toen ik het uitzocht dat ik 08 heb en dat de laatste versie 16 is. Update OTA is me niet gelukt en ik heb geen laptop met een RS232 poort. Heb het met een USB naar serieel kabel geprobeerd maar dat lukte ook niet.

Groet Harry

Rebox RE-9000 bl 1.54 fw 1.11.62, Rebox 4200 bl 6.20 fw 2.11.61, Multytenne 45 mono, Triax 88 met triax multiblok 13,0/19.2/23,5/28,5.

• Moderators

OTA is op dit moment niet beschikbaar.

USB naar serieel zou moeten werken.

Wanneer je de verbinding van je computer naar de 2000 tot stand brengt, moet je de 2000 met de netschakelaar aan de achterkant van de ontvanger uit- en aanschakelen.

Een nieuwe satelliet toevoegen is i.i.g. met de laatste software mogelijk.

In welke hoek van Nederland zit je?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• 3 weeks later...