Ga naar inhoud


Externe HD dood ??


Greatone

Aanbevolen berichten

Van de ene op de andere dag hield mijn externe HD (Western Digital) ermee op. Mijn PC vindt hem niet meer. De power lampje brand wel en ook hoor ik de HD gewoon, maar kan dus geen connectie meer maken. Andere USB kabel geprobeerd, zonder resultaat.

 

Ondertussen heb ik een nieuwe externe HD gekocht, en deze werkt perfect.

 

Is mijn oude HD nu overleden, of is er een manier om hem weer werkende te kunnen krijgen.

 

Had er o.a. de backup van mijn website's op staan en ruim 60Gb aan muziek. Vooral de backup van mijn website is een behoorlijk gemis.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites


probeer eens een andere USB poort of sluit hem eens aan op een andere PC.

misschien is de behuizing (usb) wel niet goed meer, de schijf kan je in de meeste gevallen gewoon uitbouwen en in je PC hangen om de data er af te halen.

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronaldinho-
Mischien dat de HD nog wel goed is maar het externe gedeelte niet. Dus ik zou hem even in een Dektop testen.


inderdaad openmaken en gewoon op een desktop aansluiten.
Ik heb hetzelfde gehad.
ook een WD
De hd was toen gelukkig nog goed.
daarna kun je evt een nieuwe universele behuizing kopen.
Kun je gewoon weer gebruiken..
succes

Topfield 7700 Hsci , Philips 2212

Echostar ap700 , Jaeger 99 G

Triax 78cm , Triax 64cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor jullie antwoorden.

 

Aansluiten op een andere USB poort alsmede op een andere pc (laptop) geeft geen resultaat. Zal hem morgen ff uitbouwen en in mijn pc zetten.

 

 

Wordt vervolgd........

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

standaard 2 jaar garantie.Ik had er 1tje van 500 GB (een Mybook) en heb gewoon een nieuwe gehad (na 3 weken reparatietijd).Ik heb nu een mooie 2de BU drive.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, helaas heb ik de aankoopbon niet meer, ook heb ik de HD al langer dan 2 jaar.

 

Ik hoop dat het inderdaad aan de voeding ligt, en dat de HD het nog goed doet.

 

Het gaat mij puur om de gegevens die erop staan, het was mijn enigste backup van mijn website.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
staat ie niet online ?

merDe


Dat wel, maar aangezien ik een leek ben in webdesign, had ik de website gemaakt met WebSite X5 v8 Evolution en die backup bestand vind ik niet terug via de FTP van mijn website. Zie dus nu alleen HTML bestanden, en weet niet hoe ik die moet bewerken confused

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een andere behuizing om de HD gekregen en hij doet het weer als vanouds!

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...