Ga naar inhoud


nieuwe installatie, welke satellieten


Gast OOge

Aanbevolen berichten

Ik heb een visosat G3. Nu kan ik kiezen tussen een aantal satelliet posities. Zelf ben ik een fan van discovery/history channel achtige kanalen. Kan iemand mij adviseren welke satellieten ik het beste kan nemen. Ik heb nu Astra 1,2 en Hotbird maar moet zeggen dat ik hotbird niet echt een mooi zenderaanbod vind.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: OOge
Ik heb een visosat G3. Nu kan ik kiezen tussen een aantal satelliet posities. Zelf ben ik een fan van discovery/history channel achtige kanalen. Kan iemand mij adviseren welke satellieten ik het beste kan nemen. Ik heb nu Astra 1,2 en Hotbird maar moet zeggen dat ik hotbird niet echt een mooi zenderaanbod vind.



Als ik me niet vergis, kan je met een G3 niet zomaar kiezen. De schotel is vooraf ingesteld op drie specifieke satellieten en is niet bruikbaar voor andere combinaties.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mifi
Als ik me niet vergis, kan je met een G3 niet zomaar kiezen. De schotel is vooraf ingesteld op drie specifieke satellieten en is niet bruikbaar voor andere combinaties


Dat klopt gedeeltelijk.
Eigenlijk moet je een keuze maken WELKE beugel je wil gaan gebruiken in functie van de satellieten die je wenst te ontvangen. Zo kun je voor de Bisat bij Visiosat volgende beugels kopen:

G2 (origineel meegeleverd met de Bisat): A1/H
G3A: A2/A1/H
G3B: A3/A1/H
G3C: A2/A3/A1
G3D: A2/A3/A1/H
G4: ATL.BIRD/A1/H

Simpel...

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: columbo
Voor Meer Dicovery kanalen kijk Op 0.8*W,deze zijn gehackt,ook div NGC kanalen zijn daar te vinden,dus draaibaar maken of er een bijzetten,schotel dus.


Als je de Nagra2 gecodeerde kanalen bedoelt moet je opschieten, Nagra2 is bijna afgeschakeld.

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...