Ga naar inhoud


Waarom kan er bij CD nu nooit eens iets vlekkeloos verlopen?


rommelaar

Aanbevolen berichten

Kaartwissel bij de meeste een probleem.

Eenmalige bijdrage van €9,95 in de kosten van de kaartwissel.

Is niet verplicht maar als je de machtiging terug stuurt krijg je zonder verplichtingen 3 maanden het entertainment pakket.

De machtiging moet je open en bloot voor een ieder te lezen inclusief je nummer en handtekening naar het antwoordnr terug sturen.

Ik heb de machtiging getekend terug gestuurd in een envelope omdat ik het wel leuk vond om vrijblijvend in de caravan het entertainment pakket er bij te hebben.

Als dank voor dit alles kreeg ik een email met de felicitaties dat ik me aangemeld had voor het familie pakket.

Brief geschreven dat ik helemaal niet het familie pakket wilde hebben en of ze me weer even terug wilde zetten naar het basis pakket.

Inmiddels is de kaart voor de 2e keer op zwart gegaan en wederom na heractivatie heb ik weer de kanalen van het basis pakket.

Wel is er het abbo op het familie pakket van mijn rekening af geschreven plus de kosten van het aktiveren daar van.

Pfffff ik word hier wel vreselijk moe van en geloof dat het onmogelijk is dit geld weer terug gestort te krijgen.

Het blijkt wel dat alles bij deze club fout gaat want als je al merkt dat je de helpdesk bijna niet te pakken kan krijgen en ze schrijven al op hun site dat een email antwoord wel 15 dagen kan duren zegt dit wel genoeg.

Ik zou heel graag ook wat positiefs melden over CD maar heb alleen nog maar negatieve dingen mee gemaakt met dit clubje.

Ben ik de enige???

 

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb gewoon mijn abonnement opgezegd,zonder aangetekend te versturen. Heb netjes bericht terug dat mijn abonnement per 31-8 opgezegd is. Het kan dus wel goed gaan daar :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rhodi
Ik heb gewoon mijn abonnement opgezegd,zonder aangetekend te versturen. Heb netjes bericht terug dat mijn abonnement per 31-8 opgezegd is. Het kan dus wel goed gaan daar :D


Dit zegt nog niets.
Het is pas goed gegaan als er geen abonnements kosten meer worden afgeschreven van je rekening.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Dit zegt nog niets.
Het is pas goed gegaan als er geen abonnements kosten meer worden afgeschreven van je rekening.

Maar de schriftelijke bevestiging is binnen, dat wel.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Johan45

Dit zegt nog niets.
Het is pas goed gegaan als er geen abonnements kosten meer
worden afgeschreven van je rekening.


Maar de schriftelijke bevestiging is binnen, dat wel.


Nooit de huid verkopen voordat de beer geschoten is. wink

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Nooit de huid verkopen voordat de beer geschoten is. wink

Na een schriftelijke bevestiging kan CDS "niet veel kanten op". cool

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze gaan zeker altijd hun eigen kant op Johan en merk dat je daar ook al enige ervaring mee hebt opgedaan.

Alles wat er fout kan gaan gaat ook fout bij dat clubje.Bewust of onbewust.Dat wil ik in het midden laten.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Ik heb soms wel het idee dat bepaalde zaken actief 'verkeerd' gaan bij CDS.

Zij weten, uiteraard, heel goed dat als de algemene voorwaarden betreffende bijdrage aan de kaartwissel actief, dwz dmv brief of e-mail, over gecorrespondeerd hoort te worden met de klant.

Maar dat is veel werk en kost veel geld, dus zet men het op de webpagina van CDS en hoopt er zo onderuit te komen.

Sorry van CDS, we zijn niet duidelijk geweest, gaat in dit geval dan ook niet op!

Het zou CDS dan ook sieren iedereen de betaalde 9,95 terug te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is gewoon dat CD een monopolist is voor satelliet TV in Nederland en dat het afzetgebied te klein is om er een concurrent naast te zetten.

Zeker op dit moment krijg je natuurlijk nooit een financiering rond om een satelliet provider op te zetten.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rhodi
Ik had goede hoop maar jullie maken me aan het twijfelen. Ik wacht rustig af.

Johan maakt ook wel eens een grapje.. wink
Hou je ons wel even op de hoogte?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Golfdiesel

Zeker op dit moment krijg je natuurlijk nooit een financiering rond om een satelliet provider op te zetten.

Dat is zelfs in grote landen als Duitsland een probleem.
Men zou gewoon de Europese binnengrenzen moeten openzetten, maar dat zal wel niet snel gebeuren. En dat ligt niet alleen aan de satelliettroviders.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: rhodi
Ik had goede hoop maar jullie maken me aan het twijfelen. Ik wacht rustig af.

Johan maakt ook wel eens een grapje.. wink
Hou je ons wel even op de hoogte?


Je hebt me door.
Maar waar het om gaat is dat rhodi wel op blijft letten.
Hij zal niet de eerste en ook niet de laatste zijn waarbij er iets mis gaat in de administratie van CanalDigitaal.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...