Ga naar inhoud


CVS -chronisch vermoeidheid syndroom : doorbraak ?


Gene 1225

Aanbevolen berichten

Er lijkt een doorbraak te zijn in de zoektocht naar de oorzaak van het cvs-syndroom . Kort samengevat :

Een bekende belgische prof ( dr. K. de Meirleir ) is er , in samenwerking met buitenlandse collega's in geslaagd de oorzaak te achterhalen : het zou gaan om een verstoring van bepaalde cellen in het maag-darmstelsel als gevolg van bepaalde toxische stoffen . Verder onderzoek is nodig , maar toch een eerste lichtpuntje .

bron : VRT radio

http://internetradio.vrt.be/

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb ik al jaren last van..... Voel me moe en kan slecht slapen, behalve als ik erui MOET omdat ik een afspraak heb o.i.d., dan is mijn bedje nog zo lekker 's ochtends....

 

Dacht eerst aan M.E. (Myalchische Encephalomyelitis) en heb er destijds ook een boek van gekocht. Kan op elk moment van de dag slapen en zeker als ik wat gegeten heb.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Kan op elk moment van de dag slapen en zeker als ik wat gegeten heb.

Het wordt pas erg, als je tijdens het eten in slaap valt crazy

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep.. slaapwandelend de koelkast leegvreten. 's Ochtends moe wakker worden met een dikke pens ;-)

 

MAAR !!! Daar is een afdoende remedie voor! Benodigdheden ; Teiltje, kokosnoot, sexy plaatje en een pasfoto van je schoonmoeder.

Om te beginnen scan je het sexy plaatje in HOGE resolutie en daarna de pasfoto van je schoonmoeder. Daarna monteer je het hoofd van je schoonmoeder met Photoshop o.i.d. op de poster en daarna print je hem op posterformaat uit (als je printer dat aan kan).

Hang em op aan de kant waar jij altijd je bed uitstapt en dan komt het moeilijke deel van de opdracht ; De kokosnoot villen.

Neem hiervoor een dun stanley mesje en schraap al dat kokoshaar van de noot af. Verzamel dit en plak dit op de plek waar nu nog een keurig geschoren doosje zichtbaar is op de poster.

Laten drogen en zonodig bijwerken.

 

Teiltje binnen handbereik installeren en dan lekker gaan slapen.

 

's Ochtends wakker geworden zul je je bed uit willen stappen, zie je je schoonmoeder met haar borstelharige tekkel doos en je gaat gagarandeerd over je nek.

Op deze manier ben je in ieder geval 50% van je nachtelijke eten weer kwijt.

 

Mocht het niet helpen, knip dat wat schaam(kokos)haar weg en plak dat onder haar neus. Bij mij had die snor WEL het gewenste resultaat....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...