Ga naar inhoud


Nieuwe smartcard ontvangen: ben ik verplicht te betalen voor de kosten ?


djpetit

Aanbevolen berichten

Medesatters,

 

ik kan er nergens iets over vinden op het forum laat staan dat ik CD email of bel want daar duurt het toch te lang voordat ik antwoord krijg.

 

Mijn vragen: vandaag de nieuwe smartcard ontvangen en na aandachtig lezen van de brief lees ik: "omdat we trouwe klanten zoals u waarderen, neemt CanaalDigitaal het grootste deel van de kosten voor haar rekening. We vragen uitsluitend een eenmalig bijdrage van € 9.95 voor de verwerkingskosten".

 

1. ik heb niet gevraagd voor een nieuwe kaart, waarom zou ik dan betalen ?

2. ik maak uit de tekst op dat ik niet verplicht ben om te betalen, want anders kunnen ze dit toch automatisch incasseren net zoals het abbo ??

 

mvgr,

 

djpetit

 

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Penthe


Dank, ik had toch de zoek functie gebruikt alleen niet gekeken naar Seca 3. Op de site van CD kwam ik nl de benaming Mediaguard 3 tegen dus ook niet verder dan dat gezocht. Dan mag er van mij een slotje gelijk op en lees ik het andere topic gewoon goed door !

thanx,
djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. ik heb niet gevraagd voor een nieuwe kaart, waarom zou ik dan betalen ?

2. ik maak uit de tekst op dat ik niet verplicht ben om te betalen, want anders kunnen ze dit toch automatisch incasseren net zoals het abbo ??

 

 

Eigenlijk geef je zelf al het antwoord in punt 2, immer als je contractueel met CD bent overeengekomen dat dergelijke kosten net als de lopende kosten ( je abo ) automatisch kunnen worden afgeschreven het echt niet nodig zou zijn geweest om een soort smeekbede voor het bijdragen in de kosten van de nieuwe kaart.

 

Ergo is een vraag om een bijdrage te leveren en je mag betalen maar dat MOET NIET.

 

Zou je het namelijk contractueel wel verplicht zijn zouden ze het inderdaad net als de vele prijsverhogingen wel rechtstreeks van je rekening kunnen halen......en dan vragen ze je het echt niet en melden het je ook niet persoonlijk.....

 

Groetjes...............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...