Ga naar inhoud


Tip voor Logitech Harmony 785 gebruikers


boaz

Aanbevolen berichten

Ik heb net een functie toegevoegd aan m'n AB en omdat ik toch bezig was, gelijk maar een update van de firmware. Het aloude adagium "if it aint broke, don't fix it" deed weer opgeld. De exit toets werkte ineens als help toets, ondanks dat deze nog altijd goed stond ingesteld.

De oplossing: geef de exit toets de functie van help toets en hij werkt weer als exit. Toch echt een onmisbare toets bij een dreambox.

 

Voor de oudere dreamboxbezitters, exit = lame toets. wink

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan wordt het toch tijd voor een mailtje aan Logitech.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je de grote afstandsbediening gebruikt op de dm500 zijn deze functies ook omgedraaid. Dit zit uiteraard wel goed op de meegeleverde ab.

 

Misschien dat iemand bij logitech heeft doorgegeven dat zijn ab niet goed werkt op zijn dm500 en dat ze hierom de functies "goed" hebben gezet voor dit model?

Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, maar -even- een melding gedaan. Kan me voorstellen dat niemand dat al gedaan heeft.

Die kleine lettertjes en cijfertjes zijn niet normaal te lezen. Gelukkig kon ik m'n in 1979 aangeschafte loepje voor het plantkunde practicum nog vinden. crazy

Lijkt wel of ze geen vragen willen hebben zo'n waslijst moet je invullen. sick

 

Maar, -als- er antwoord komt laat ik 't weten.

 

Overzicht: bug in database

Productniveau 1: Logitech

Productniveau 2: Harmony Afstandsbediening

Productniveau 3: H785

Datum aangemaakt: 08-06-2009 09.32 NM

Laatst bijgewerkt: 08-06-2009 09.32 NM

Status: Onopgelost

M/N (Modelnummer): 785

PID or S/N: xxxxxxx

P/N (Publicatienummer): xxxxx-0000

Besturingssysteem: Windows 2000

Logitech Software: Harmony remote

Versie: xx.x.x

Nieuwste software versie gedownload?: Ja

 

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...