Ga naar inhoud


[Release!] DM800 Gemini 4.3


Obi Wan

Aanbevolen berichten

In de vorige Gemini versie kon je in de Jukebox mode instellen dat het beeld van de tv na een aantal ingestelde seconden tevoorschijn kwam. Ik krijg met deze versie in de jukebox slechts een plaatje te zien en kan nergens vinden om tijdens het afspelen van een mp3 het tv beeld te zien. Is deze optie er niet meer....

 

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: B17
Het mounten lukt mij niet meer met deze nieuwe image.Moet ik eerst iets downloaden, of kan ik gewoon de gevens in de Automount editor plaatsen??

B17 confused


Mocht je de auto.hotplug nog hebben, hernoem deze dan naar auto.network. Waar normaal de mounts dan in /autofs stonden, staan deze nu in /media/net

Pendragon

1x DM900 en 1xDM800

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pendragon1


Mocht je de auto.hotplug nog hebben, hernoem deze dan naar auto.network. Waar normaal de mounts dan in /autofs stonden, staan deze nu in /media/net

Pendragon


voor de zoveelste verandering in het automount / mount gebeuren.
gemini rotzooit hier telkens weer omdat het een slecht / half uitgewerkt principe is en er telkens verbeteringen nodig zijn.

mount traditioneel en je hebt veel sneller resultaat.
ciao

The Voice Of Experience

Fatboy Slim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb meer van die dingen gevonden die meer achteruitgang zijn dan vooruitgang, dus ik denk dat ik terug ga naar versie 4.2

 

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...