Ga naar inhoud


voor Bellejt E2+PKT+DDTKLAN+CR_Pacco


ikbennico

Aanbevolen berichten

Hoi bellejt

 

Dit is hetzelfde complete Enigma2 pakket voor de USB-stick op de IPbox9000 die zo veel mogelijk naar Nederland/Engels is ingesteld.

De enigste satellieten zijn de 3 Astra met zoveel mogelijk de CDS zenders erin.

Maar nu heb de interne Cardreader driver van Pacco erin geprutst.

Ik probeerde Incubuscamd aan de gang te krijgen(dat lukte wel) maar was niet stabiel....

Nu heb ik hem op Cam3 ingesteld en dat gaat prima(stabiel.

Hij werkt hier met de nieuwe seca3 kaart.

Opnemen heb ik nog niet geprobeerd,maar dat laat ik aan jou over.

Misschien dat jij incubus wel stabiel krijg(hij was hier 1min beeld 6 sec onderbreking)

Zal wel iets over het hoofd zien bij het instellen van de incubuscamd.conf.

Het is een ghost image van de usb-stick voor de IPbox9000.

 

Je kan hem binnenhengelen op: http://www.megaupload.com/?d=EYODL5UI

 

Veel suc6 ermee.

Nico

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

File geprobeerd maar geeft een write error.Thks alvast

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bellejt

 

Ik had wat problemen met die card-driver omdat hij ook newCS opstarte en omdat hij iets te vroeg opstartte,dat is nu verholpen.

Ik heb gelijk Incubescamd 0.85 erin geprutst,je kan hem oproepen onder de blauwe knop->emu.

Andere versie’s kan je ook oproepen vanaf 0.75.

Hij staat nu nog op cam3(emu) ingesteld omdat ik de incubus niet stabiel kan krijgen.(misschien zie jij het wat ik vergeet)

Enigma1 is geen optie op de IPbox9000 omdat hij (helaas) 1 tuner ondersteund Enigma2 kan er 2 aan.

Hij draait hier vrij stabiel,maar als je gaat knoeien met vage plugin’s heb je kans op een GSOD(green screen of death)

Dat het op een usb-stick staat werkt hier prima,bijkomend voordeel is dat er ruimte zat is voor leuke extra’s.

Ik het er nog wat speeltjes los toegevoegd:

DreamBoxedit om je lijsten te editen (zet hem wel op Enigma2)

ExtFS_1.11a om de stick uit te lezen en te bewerken op windows.

Putty (is wel bekent)

18-06-2009.GHO De Enigma2 image voor je stick.

Ghost32 Om de Enigma2 imge op de usb-stick te zetten.

Maar goed ik hoop dat het nu wel goed gaat.

 

Nico

 

Je kan hem binnenhengelen op: http://www.megaupload.com/?d=U1IP34O4

 

DEZE IMAGE IS VOOR EEN IPBOX9000 MET EEN 2GIG(of hoger) USB-STICK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen week met je vorige E2 ghost image aan de slag gegaan en ik moet zeggen, ik raak erg enthousiast smile Ik kwam nog wel de nodig problemen tegen, waarvan veel verholpen waren door een keer de fabrieksinstellingen te selecteren en zelf de wizard voor de het 1e gebruik te doorlopen. Had E2 hier zelfs lopen op 1080P (!!!) op mijn 42" Panasonic plasma. Met de HD skin een geweldig beeld.

 

De Enigma2 interface is volgens mij zoals de gui een goede HD sat receiver eruit moet zien. De hardware van de IP-Box kan het allemaal wel, met E2 wordt (hopelijk) een echte kwaliteits HD sat receiver. Ik hoop dat het starten van het enigma2.org forum en het posten van de code een start is van een E2 community voor de IP-Box/Cuberevo, waardoor de ontwikkeling veel sneller gaat.

 

Ik ga met je laatste Ghost nu ook even serieus verder aan de slag en zal hier laten weten wat mijn ervaringen zijn. Tot nu toe loop ik tegen de volgende problemen op:

  • opnemen gaat nog niet lekker (ik heb b.v. nog geen idee hoe ik een opname kan stoppen)
  • opname/start/stop buttons AB werken niet
  • bij herstart geen beeld meer op CD gecodeerde kanalen
  • zappen gaat snel (veel sneller als met NLB image), wel pas na een reset naar fabrieksinstellingen
Geen beeld op gecodeerde CD kanalen na herstart heeft mogelijk met het conflict tussen card driver en newcs te maken, zoals je zelf al aangeeft. Vandaar dat ik je nieuwe Ghost image ga testen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij dat er ook wat aan hebt het is geen image van mezelf hoor(ben geen programmer).

Het is een combinatie pakket van Tideglo+PKT=DDTKLAN alleen heb ik die card=driver van Pacco en Incubuscamd 0.85 en nog wat skins eringezet.

Alles heb ik zoveel mogelijk naar nederlands/engels ingesteld.

Alles stond in het italiaans/pools(o.i.d.).

De meeste CDS kanalen erin gestopt,astra1,2,3 de rest moet je zelf maar inscannen.

Die Enigma1 is leuk maar niet erg geschikt voor de IPbox9000 omdat hij maar 1 tuner ondersteund.

Enigma2 kan 2 tuners aan,zelfs mijn vrouwtje vind hem leuk.

De wensenlijst word kleiner,mijn grote wensen zijn er maar 2 om over te stappen n.l. 1.dual decoding 2.EPG)CDS.

Maar mijn vrouwtje houd niet zo van dat testen van vage image´s.

Maar de multiboot naar die usb/stick is een uitkomst,kan je zo terug naar het vertrouwde NLB.

 

Nico

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zodra ik de tijd heb ga ik eens experimenteren.Niet vergeten dat ik momenteel kijk via een diablocam met eme erin voor de hollanders.Ik kan de kaartlezers dus niet testen.Vroeger kreeg ik de rtl kanalen met de diablo niet open.Alvast allen bedankt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het gevonden hoe dat kwam.

Ik heb hem even laten updaten,hij zette newcs.xml weer in de oude staat.(ik kwam er pas achter na een reboot)

Ik heb even een .zip gemaakt met de goede newcs config.

Die files moeten in var/keys/ gezet worden daarna blauwe->emu->emu maneger->geel knop indrukken.

Ik hoop dat het nu wel lukt.

 

Nico

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allen,

 

Ik zit hier al een tijdje mee te lezen omdat ik mij ook zo'n ipbox heb aangeschaft, echter zit ik met al mijn ge-lees nog met 1 vraag: ik heb hier nog een maagdelijke 9000hd met DB R8118 er in, moet ik hier eerst de bootloader veranderen of kan ik zo de .img via de usb stick er in gooien.

 

b.v.d. jotronix (linux noob)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...