Ga naar inhoud


Inloggen op "MIJN canaldigitaal.".


Catastrofus

Aanbevolen berichten

Als ik gebruik wil maken van de "mijn canaldigitaal" optie op de website van hun krijg ik bij het inloggen:

 

- Bij gebruik van een laptop met Gentoo (linux) en FireFox: 'Service tijdelijk niet beschikbaar, probeert u het later opnieuw'. frown

 

- Bij gebruik van FireFox onder Windows gaat het altijd goed. wink

 

Even afgezien van het feit dat FireFox onder Linux een beroerde 'canaldigitaal.nl' website gaat opleveren is er iemand die dezelfde ervaring heeft?

 

Gert.

 

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: DeBeek


Met dat verschil dat ik gewoon in nederland zit en die melding ook krijg... Maar goed, dan gebruiken we wel gewoon een windows-peecee hiervoor want dan werkt het wel.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Catastrofus
Als ik gebruik wil maken van de "mijn canaldigitaal" optie op de website van hun krijg ik bij het inloggen:

- Bij gebruik van een laptop met Gentoo (linux) en FireFox: 'Service tijdelijk niet beschikbaar, probeert u het later opnieuw'. frown

- Bij gebruik van FireFox onder Windows gaat het altijd goed. wink

Even afgezien van het feit dat FireFox onder Linux een beroerde 'canaldigitaal.nl' website gaat opleveren is er iemand die dezelfde ervaring heeft?

Gert.


Zowel gisteren als vandaag heb ik getracht in te loggen op hun site. Naast het feit dat de site erg traag is gaat het inloggen dus ook niet en krijg ik dus ook continu dezelfde foutmelding !!

Zijn er meer mensen die hier vandaag de dag ook last van hebben ??

Volgens mij mag het niet zo uitmaken met welke browser ik gebruik maak ?

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: djpetit
Origineel bericht van: Catastrofus
Als ik gebruik wil maken van de "mijn canaldigitaal" optie op de website van hun krijg ik bij het inloggen:

- Bij gebruik van een laptop met Gentoo (linux) en FireFox: 'Service tijdelijk niet beschikbaar, probeert u het later opnieuw'. frown

- Bij gebruik van FireFox onder Windows gaat het altijd goed. wink

Even afgezien van het feit dat FireFox onder Linux een beroerde 'canaldigitaal.nl' website gaat opleveren is er iemand die dezelfde ervaring heeft?

Gert.


Zowel gisteren als vandaag heb ik getracht in te loggen op hun site. Naast het feit dat de site erg traag is gaat het inloggen dus ook niet en krijg ik dus ook continu dezelfde foutmelding !!

Zijn er meer mensen die hier vandaag de dag ook last van hebben ??

Volgens mij mag het niet zo uitmaken met welke browser ik gebruik maak ?

mvgr,

djpetit


ben ik dan de enige die last heeft met het inloggen op mijn canaldigitaal ??

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, dat is het 'm!

 

Ik type bijna nooit meer die www., is ook nergens echt voor nodig maar bij CDS is het wel nodig.

 

Ik weet nog van vroeger dat als je de www. vergat je op de dealerpagina terecht kwam.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mark243
ik gebruik firefox met een iMac. Ook ik heb regelmatig last van service niet beschikbaar. bij mij werkt het wel als ik inde adres regel www.canaldigitaal.nl neerzet


Thanx,

op deze manier werkt het wel ....maar zou in principe niet nodig moeten zijn denk ik ??

Ik kwam zonder www. ook op de pagina alleen gaf hij continu de melding dat de service tijdelijk niet beschikbaar was !

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...