Ga naar inhoud


hulp gezocht bij aankoop kleine speakers


Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: boomer22
ben weer wat verder wat vinden jullie hiervan http://www.eu.onkyo.com/products/HTX-22HD.html
en hoe zit met de aansluitingen kan op mijn versterker 2 boxen links en rechts en subwoofer het lijkt dat hier de sateliet boxen op de subwoofer moet aansluien en dan de subwoofer op audio in


Ik wilde juist posten dat je eens naar de instap setjes van Onkyo zou kunnen kijken maar die heb je dus al gevonden.
Wel een nieuwer systeem dan ik in gedachten had.
Je moet blijkbaar bij dit systeem alles op de subwoofer aansluiten welke tevens ook je versterker en wellicht ook tuner en zo is.
Toen ik enkele jaren geleden mijn Onkyo kocht bij een speciaalzaak hadden ze ook kant en klare Onkyo setjes voor nog geen 500 euro.
Wellicht dat je ook zo'n setje daar ter plaatse kunt beluisteren.

Je zou ook een fatsoenlijke 2e hands set kunnen overwegen.
Vaak komen dergelijke setjes van mensen af die door die door zo'n setje er de oren naar gekregen hebben en dan een duurdere combinatie aanschaffen.
In de praktijk koop je dan makkelijk een set van 1000 euro voor de helft en mits het om te beginnen een goed setje was ben je daar doorgaans een stuk beter mee af.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Boomer 22, ik weet niet of je al tot een keus bent gekomen, anders je zou hier eens kunnen kijken http://www.teufel.eu/

Heb zelf een Teufel setje en deze bevallen zeer goed.

Goede prijs/kwaliteit verhouding, en ze komen regelmatig als testwinnaar uit de bus.

Je kunt er alleen via internet bestellen of zelf in Berlijn de winkel bezoeken en afhalen.

Bestelde boxen kun je thuis 8 weken testen en als ze niet bevallen retour sturen.

 

Succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...