Ga naar inhoud


Sab explorer en seca3


RobinHood

Aanbevolen berichten

Vrijwel alle mensen die ik ken met een ftsca of cics Sab explorer, hebben het zelfde probleem (gehad).

Seca 3 kaart doet het zo lang als de previeuw werkt. Op het moment dat het daadwerkelijke pakket in werking zou moeten komen, gaat de seca kaart op zwart. je kan pulsen aanvragen wat je wil, helpt niet. Je stopt hem in een Philips, Mvision, zeg maar, andere ontvanger, en tussen 2 seconden en 10 minuten gaat de kaart weer open.

 

Heb hier nog niks over kunnen vinden. Trouwens, dit doet hij ook met de nieuwste software. De pvr heeft er geen last van.

 

Bij Sab zegt de technicus, dat je hem idd even in een Flipsen moet drukken. Bij Canal Digitaal kennen ze het probleem niet.

 

Je zou maar in Spanje wonen, en je hebt niet 1 kennis in de buurt met een andere receiver.

EN zou het nog later bij maandelijkse updates kunnen voorkomen??

Excuses als er al een draadje over loopt, maar niet kunnen vinden.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sinds zondag 28 juni heb ik ook geen beeld meer op de gecodeerde zenders. Sinds april dit jaar met laatste software kunnen kijken. Ik heb een SAB-pvr.

Heb via internet en sms her-activatie gedaan zonder resultaat.

Vanochtend en vanavond heb ik contact gehad met de helpdesk van CD. Abo was geldig enz. En er is een nieuwe activeringspuls gegaan naar de ontvanger. Zonder resultaat.

Als ik het goed lees ligt het niet aan de kaart, de nieuwe seca 3 maar aan de SAB, die doet blijkbaar iets niet goed.

Snel nieuwe firmware of anders wordt het versneld overstappen op een HDtv ontvanger.

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd wel vreemd dat de pvr wel al weer een sw update gehad heeft maar de ftasc nog niet :s

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist een dealermail gekregen waarin "aangeraden wordt" alleen een ""gecertifieerde"" ontvanger te verkopen met een abo...

 

In de kaarterswereld zouden we zeggen, van kleine miserie naar GROTE miserie!

 

Allé, als alle problemen in de soft van de ontvangers opgelost zijn komt SECA-4 en herbegint alles van voorafaan...!!!

 

Ik raad gewoon aan klieenten aan die TVV problemen hebben, om het abo stop te zetten en hen voor de keuze te stellen: het werkte met de rode kaart... awel zorgt dat het met dan andere kleuren ook werkt, ik wil niet de dupe zijn van jullie folliekes!

Een koper wil TV kijken en heeft lak aan hun pesterijen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou mooi zijn als die wel goed werkten maar helaas probleem doet zich voor bij. Antal types van philips een aantal van strong pioneer sab en adimo en nog een type van thomson.

Dus ook bij een groot aantal goedgekeurde ontvangers, gek genoeg zijn er ook sab ontvangers met oude software die wel werken, kortom een goedgekeurde werkt ook niet altijd

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...