Ga naar inhoud


[TF5000PVR] menu-optie blijft TF500 PVR


Gast gerard45

Aanbevolen berichten

Gast gerard45

Vraagje.

 

Mijn Topfield 500PVR blijft bij het aanzetten op MENU-optie staan.

Wat ik ook probeer, met exit of menu-terug, Topfield weigert om uit de menu-functie te gaan. Ik kan dan ook geen andere zender ingeven want dit werkt dan niet.

Heeft iemand voor mij een verklaring of liever nog een oplossing. Alvast bedankt.

 

Vriendelijke groet, Gerard45, GERARD KOEN

Link naar reactie
Delen op andere sites


In de Topfield zit waarschijnlijk geen zenderlijst.

Laat de Topfield op b.v. Astra 19,2 zenders zoeken, nadat dit is uitgevoerd zal je waarschijnlijk uit het Menu kunnen.

Succes.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gerard45

Bedankt alvast, is een optie om te proberen. Ik heb nu een andere ontvanger aangesloten, dus ik probeer dit na het weekend wel weer.

Ik ben dit weekend weg, dus je hoort van mij of dit is gelukt.

 

Groetje, Gerard45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gerard45

Jurgen,

 

Dit was de oplossing. Geweldig, bedankt voor je hulp.

 

Ik had een vraagje voor mijn broer. Die heeft dezelfde Topfield als ik. Hij heeft het probleem dat na het inladen van de nieuwe firmware van maart 2008, na opstarten van zijn topfield, dat er wel beeld komt, maar dit gaat na enkele seconden over naar stilstaand beeld, en is er niets meer met de Topfield te beginnen.

Hij wilt nu zijn oude firmware terugzetten, maar dit lukt niet meer, omdat hij de harde schijf niet meer kan bereiken.

Heb jij hier misschien een oplossing voor of iemand anders.

Alvast bedankt.

Groetjes,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: vincent1971
Mijn tip: Even een nieuw topic aanmaken met dit onderwerp erin. Overgaan op een ander onderwerp binnen een topic is niet zo netjes.

Waarom? het het is toch zijn topic als starter wink

Ja en wat geeft een topic starter het recht om van onderwerp te veranderen?

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet hier toch Sjaak even gelijk geven. De topicstarter heeft als starter van een topic eigenlijk de rechten voor dat topic. Een ander mag dan geen nieuw topic beginnen omdat de topicstarter daar niet mee geholpen wordt of er wordt afgedwaald van het eigenlijke topic met wederom als resultaat dat de starter er niet beter van wordt.

 

In dit geval is de vraag/het probleem van de starter naar voldoening beantwoord maar heeft ie een tweede vraag. Hij mag dan wat mij betreft die vraag inmiddelijk stellen. Enige risico is dat zijn vraag wellicht niet snel beantwoord wordt omdat mensen dit topic dan overslaan, terwijl ie, als ie een nieuw topic opent, wellicht meer respons gaat krijgen.

 

Maar hij doet niets wat niet zou mogen. Anders zou het zijn als iemand anders een nieuw topic begint, vandaar het begrip "topic-kaping" in dat geval....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...