Ga naar inhoud


[DM7000] CanalDigitaal ok, TV Vlaanderen geen beeld


dipke3

Aanbevolen berichten

Ik gebruik JADE3 (maar had het ook bij JADE2). Met de laatste CCCAM heb ik perfect beeld op mijn CanalDigitaal kaartje. Echter geen beeld met mijn TV Vlaanderen kaartje, alhoewel de datum nog niet is verstreken. Kaartje zit goed in de gleuf, kaart status scherm geeft duidelijk aan dat beide kaartjes nog niet zijn verlopen... maar GEEN beeld. Op geen enkele manier... hoe kan dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites


zijn het beide seca3 kaartjes,

is de kaart nog aan z'n account gelinkt zodat je de update's krijgt (nu ongeveer tot 31 augustus bij een heractivatie).

blokeer je bepaalde zenders die je op beide kaartjes hebt zodat die altijd naar 1 van de 2 kijkt in plaats van beide en dan dus conflicten geeft.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem gehad maar nooit opgelost, maar nu heb ik van Canal digitaal en TV vlaanderen beide seca3 kaartjes en dit werkt helemaal niet meer goed met CCcam? misschien een andere emu?

Wavefrontier T90 1W,5E, 9E,13E,16E,19E,23E,28,2E / Dreambox 800HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NickDream
Ik heb hetzelfde probleem gehad maar nooit opgelost, maar nu heb ik van Canal digitaal en TV vlaanderen beide seca3 kaartjes en dit werkt helemaal niet meer goed met CCcam? misschien een andere emu?


dezelfde config hier.

2 seca-3 kaarten in een 7025+ met Milo (niet de laatste, maar wel met 2.1.1.CCcam ingebakken)
Werkt alle dagen zonder problemen. Vreemd dus.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Beobuddy
Origineel bericht van: NickDream
Ik heb hetzelfde probleem gehad maar nooit opgelost, maar nu heb ik van Canal digitaal en TV vlaanderen beide seca3 kaartjes en dit werkt helemaal niet meer goed met CCcam? misschien een andere emu?


dezelfde config hier.

2 seca-3 kaarten in een 7025+ met Milo (niet de laatste, maar wel met 2.1.1.CCcam ingebakken)
Werkt alle dagen zonder problemen. Vreemd dus.


Ik heb eerst maar eens even de nieuwste versie van CCcam gedownload, echter als ik bij de entitlements kijk pakt deze telkens maar 1 van de 2 kaarten willekeurig. Kan nu verder niet testen want TVV is nu FTA

Wavefrontier T90 1W,5E, 9E,13E,16E,19E,23E,28,2E / Dreambox 800HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...