Ga naar inhoud


VLC v0.99 Video/De-interlace probleem in XP


MySat

Aanbevolen berichten

Op dit moment kijkt ik DTF via VLC op mijn PC. Werkt als een speer, maar na ~ 10 min begint het beeld te blokken en "te slepen". Dat wordt steeds erger totdat het beeld bevriest. Alle instellingen zijn default binnen VLC

 

Het probleem is onmiddelijk weer normaal indien ik De-Interlace filter settigs verander. Herkent iemand dit probleem en weet je ook de oplossing ? OS = XP

 

Alvast bedankt

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


IK heb helaas geen oplossing voor je ,maar het probleem herken ik wel .

Ik had het met Vista dan een half uur kijken streaming vanaf de dreambox waarna het beeld langzaam begon te blokken en steeds erger werdt.

Met het opnieuw opstarten van vlc had ik weer iets uitstel maar het begon dan na een tijdje weer vrolijk te blokken en freezes tot het helemaal geen kijken meer was.

 

Ik heb ook alles geprobeerd ,andere versie en resetten van vlc maar niets hielp.

Ik heb nu windows 7 en geen probleem meer ,maar wat het is geweest mag joost weten.

 

En die heb ik ook gevraagt ,maar die wist het ook niet :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

windows 7 heeft het probleem dat de beta's in augustus 2009 het op zullen geven. Om de 2 uur een reset.

heb je een RC dan hopelijk tot juli 2010 geen problemen met deze ongewenste stops....

Groet,

 

John

 

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: klaas
Deze al geprobeerd: VLC 1.0.0 is out! laugh
Heeft bij mij een ander probleem opgelost.


In het weekend heb ik zonder problemen naar de "minimum view" zitten kijken. Geen problemen gezien. Dit is tegenstellling tot "normal view". Wie snapt dit nog ?

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...