Ga naar inhoud


Klant betaald geleverde goederen niet


Greatone

Aanbevolen berichten

Zo'n 2 maanden terug heb ik spullen geleverd aan een klant in Amsterdam.

 

Na diverse brieven & telefoontjes heb ik nooit een betaling ontvangen. Nu blijkt dat de klant waarschijnlijk ook een valse naam heeft gebruikt, daar de deurwaarder geen gegevens kan vinden.

 

Inmiddels ben ik 2 keer naar Amsterdam gegaan om mijn spullen terug te halen, echter kon ik het bedrijfspand niet inkomen.

 

In mijn bedrijfsvoorwaarden ( reclame) staat dat de goederen mijn eigendom blijven tot de betaling is voldaan.

 

Wat kan ik nog doen om of mijn geld of mijn goederen terug te halen? Het is voor het eerst dat ik met zoiets te maken heb.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb inderdaad een rechtsbijstand verzekering. Heb openstaande bedrag is €1769,-

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tippy
Je zult neem ik aan een rechtsbijstandverzekering hebben. Zo ja, dan die maar inschakelen. Anders, maar dat hangt van de hoogte van het bedrag van de geleverde goederen af, zelf een advocaat in de arm nemen.


Ja als die naam niet klopt kan een advocaat ook niets je wordt dan twee keer opgelicht kosten deurwaarder kosten advocaat.
Als je er zeker van bent dat de spullen in die loods liggen een manier vinden om er in te komen eventueel met hulp van politie alhoewel het is Amsterdam dat zal wel geen prioriteit hebben.

Volgende keer beter opletten en eerst checken wat voor bedrijf het is. frown
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sat-elite
Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Tippy
Je zult neem ik aan een rechtsbijstandverzekering hebben. Zo ja, dan die maar inschakelen. Anders, maar dat hangt van de hoogte van het bedrag van de geleverde goederen af, zelf een advocaat in de arm nemen.


Ja als die naam niet klopt kan een advocaat ook niets je wordt dan twee keer opgelicht kosten deurwaarder kosten advocaat.
Als je er zeker van bent dat de spullen in die loods liggen een manier vinden om er in te komen eventueel met hulp van politie alhoewel het is Amsterdam dat zal wel geen prioriteit hebben.

Volgende keer beter opletten en eerst checken wat voor bedrijf het is. frown

goedkoper is het met een knokploeg de spullen op te halen
en hem met een hamer manieren bij te brengen smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je zou kunnen doen is datgene wat elke incasso buitendienst van (grote) bedrijven doen. Je gaat na wat de status bij de KvK is. Bezoek het factuuradres en als daar niemand aanwezig is informeer dan bij de belendende panden. Informeer bij de bank(en) van je client. Ga na of er andere leveranciers zijn met vorderingen. Verzamel zoveel mogelijk info over je client. Met wat geluk achterhaal je (prive)adressen en telefoonnummers. Met spammen (brieven, email, telefoon) kom je een heel eind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hagar
valse naam? Is dit dan geen oplichting en is het dan niet beter om de politie in te schakelen?


Wie? De politie? Als je geluk heb mag je aangifte doen. Moet je wel kunnen bewijzen dat je 1 of 2 aangetekende brieven naar de verdachte hebt gestuurd. Daarna mag je dus aangifte doen, en is voor de politie de zaak klaar. Verder hoef je er echt niet op te rekenen dat ze ook maar iets voor je willen doen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ greatone

ook zou ik de link na je leverings voorwaarden maar weg halen

verwijst na een commerc. web site

jij als (mod.niet van dit board } zou toch beter moeten weten

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal bedankt voor jullie tips. Heb vandaag nog een familielid wonende in Amsterdam langs de desbetreffende pand laten gaan, en mijn spullen staan er nog, maar de zaak is niet in bedrijf.

 

Maandag in ieder geval proberen aangifte te doen.

 

@ Metropar: kan mijn bericht niet meer aanpassen, als het (te) commercieel is, dan haalt een moderator het wel weg. Het is in ieder geval niet mijn bedoeling om reclame te maken, maar om een oplossing te vinden. Volgens mij zijn er hier ook geen kappers aanwezig (denk ik).

 

Heb in ieder geval al een vriend van mij geraadpleegt om eventueel mee te gaan om mijn spullen op te halen als er geen schot in de zaak komt. Hij is freefighter en heeft vast nog wel wat vriendjes die mee willen wink

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Heb in ieder geval al een vriend van mij geraadpleegt om eventueel mee te gaan om mijn spullen op te halen als er geen schot in de zaak komt. Hij is freefighter en heeft vast nog wel wat vriendjes die mee willen

 

Dat bedoel ik dus deurwaarderskantoor Binnen zonder kloppen.

 

Dan word de dief gelijk geknipt en geschoren. smiley_dead.gif

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als je gepakt wordt ga je flink voor het gaas, en die oplichter zal ook nog eens een succesvolle klacht tegen je indienen. Nederland op zijn smalst hé. mad

 

Toch zou ik hetzelfde doen hoor! wink

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...