Ga naar inhoud


Klant betaald geleverde goederen niet


Greatone

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Satdorus
Och als je met een stuk of vier van die vrienden gewoon even gaat praten dan vraagt ie vanzelf of je het aub weer meeneemt.


Ja maar misschien heeft die oplichter ook wel een paar mannetjes achter de hand, en die zullen ook wel niet van het zuiverste soort zijn hé!

Ik werkte vroeger bij een Koninklijk bedrijf in Arnhem en wij hadden een paar zware jongens uit Klarendal in dienst, je kent ze wel, ruwe bolster blanke pit, prachtkerels.

Als er een klant niet betaalde werden de goederen nagenoeg altijd met behulp van die mannen teruggehaald. Nooit een probleem mee gehad maar dat is wel een tijd geleden en ik het idee dat het één en ander is veranderd, en niet in het voordeel!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Neptunus


Als er een klant niet betaalde werden de goederen nagenoeg altijd met behulp van die mannen teruggehaald. Nooit een probleem mee gehad maar dat is wel een tijd geleden en ik het idee dat het één en ander is veranderd, en niet in het voordeel!


Das het probleem nou tegenwoordig, je hebt zo een pistool tegen je hoofd of een mes tussen je ribben, daarom heb ik dan ook mijn troefkaart genomen door vrienden in te schakelen die niet voor het minste weglopen.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is belachelijk dat mensen hier mee wegkomen.

 

Maar bedenk wel dat het om een bedrag van minder dan 1700 euro gaat. Een groot bedrag dat zeker maar dat valt in het niets als je ervoor de bak in draait of nog erger slachtoffers vallen.

 

Suc6 verder met deze zaak.

 

 

Lodie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Das het probleem nou tegenwoordig, je hebt zo een pistool tegen je hoofd of een mes tussen je ribben, daarom heb ik dan ook mijn troefkaart genomen door vrienden in te schakelen die niet voor het minste weglopen.


Ben jezelf nu wel helemaal goed bezig? Jij schakelt je vrienden in, die andere schakelt zijn vrienden in, en dan? Meer vrienden? Grotere, sterkere vrienden? Een mes? Een pistool? En dan ... Vul het zelf maar in.

Dit escaleert altijd, en dat voor €1769? Volg gewoon de legale weg, en helpt dat niets, neem je verlies en laat het er dan bij.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak een melding bij de politie dat ik mijn spullen ga terughalen, of ze gaan met me me, of ik ga zelf.

 

Een mes of pistool van onze kant zal absoluut niet gebeuren daar ik daar fel op tegen ben, ik wil alleen mijn spullen terug, meer niet.

 

Het is voor mij een principe kwestie, als hun het bij mij flikken, dan flikken ze het ook bij een ander. Ze moeten gewoon weten dat ze er niet mee weg komen!

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus

Ik werkte vroeger bij een Koninklijk bedrijf in Arnhem en wij hadden een paar zware jongens uit Klarendal in dienst, je kent ze wel, ruwe bolster blanke pit, prachtkerels.

Als er een klant niet betaalde werden de goederen nagenoeg altijd met behulp van die mannen teruggehaald. Nooit een probleem mee gehad maar dat is wel een tijd geleden en ik het idee dat het één en ander is veranderd, en niet in het voordeel!


Vroeger werkte dat nog wel.
Tegenwoordig zijn types als de Hulk niet kogelvrij maar heeft elke straat wel een idiote bewoner met illegaal vuurwapen die zijn net zo asociale buurman wel even wil helpen.
De wet erbij halen werkt ook niet en de oplichter is ook al niet verplicht om zomaar de spuillen mee terug te geven.
Het komt er in de meeste gevallen helaas op neer dat het een dure les is geweest.
Voortaan alleen leveren bij vooruit betaling.
Link naar reactie
Delen op andere sites

eigendom voorbehoud staat mooi op papier maar of het

uivoerbaar is ?

zo kan b.v. een bedrijf inkoop voorwaarden hebben die

eigendoms voorbehoud te niet doen.

Verder mag je niet zo maar andermans bedrijf binnen dringen

laat staan spullen zonder toestemming meenemen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee joh, dit is typisch een gevalletje voor de vrij jongens van sportschool Wodan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ben jezelf nu wel helemaal goed bezig? Jij schakelt je vrienden in, die andere schakelt zijn vrienden in, en dan? Meer vrienden? Grotere, sterkere vrienden? Een mes? Een pistool? En dan ... Vul het zelf maar in.

 

Dit escaleert altijd, en dat voor €1769? Volg gewoon de legale weg, en helpt dat niets, neem je verlies en laat het er dan bij.

 

Dit zijn wijze woorden maar daar moet je dan ook mee kunnen leven. Mijn karakter laat me dat niet toe. Als ik doelbewust bestolen word van zoveel geld en de politie kan niets voor mij doen, wat helaas meer regel dan uitzondering is, dan zal ik toch proberen mijn geld of goederen terug te krijgen.

 

 

Niet verstandig maar gelukkig zijn er meer mensen die zo reageren anders krijgen oplichters helemaal vrij spel met het bestelen van hardwerkende ondernemers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike

misschien valt het allemaal mee.

 

die gast is op de fles gegaan en heeft misschien wel veel grotere zorgen dan die €1769 aan goederen.

en laat hij daarom niets van zich horen...

 

maar leuk is het niet..

 

probeer anders zijn prive tel.nummer te achterhalen en bel hem op om de zaak uit te leggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Agent Mike
die gast is op de fles gegaan en heeft misschien wel veel grotere zorgen dan die €1769 aan goederen.

als ie op de fles gegaan is dan behoren die goederen nu toe aan de firma en mogen deze niet zomaar teruggegeven worden, dit is namelijk ontvreemding van activa van een firma in faling. Die activa moeten juist dienen om de openstaande schulden aan te zuiveren, zodat het overschot kan gebruikt worden voor een overname of een doorstart. Als er méér schulden zijn dan activa dan zit je wel met een probleem ......
het feit dat je een schuldeiser bent maakt niks uit, je moet met de andere schuldeisers in het rijtje gaan staan om te zien wat er nog aan activa overblijft nadat de banken en de staat hun schuld teruggevorderd hebben.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ondertussen met alle bewijsstukken naar de politie gegaan,

zij hebben alles ingezien en zijn van mening dat er een goede zaak is om aangifte te doen

voor oplichting. Dit heb ik dan ook uiteraard gedaan.

 

Ondertussen heeft de deurwaarder ook de echte identiteit kunnen achterhalen van de desbetreffende

persoon. Ik heb de opdracht gegeven om over te gaan op beslaglegging.

 

Wordt vervolgd....

 

 

Verder wordt het her en der gezegd dat het "maar" om €1769,- euro gaat, maar ook ik moet de 10 man personeel betalen die voor mij werken, het kan toch niet de bedoeling zijn dat door dit soort mensen mijn bedrijven op de fles gaan?

 

Dan kan ik wel alles blijven betalen uit eigen zak (want ook ik moet mijn leverancier betalen) maar ik vind het ook lekker om beleg op mijn brood te hebben, in plaats van elke dag droog brood te moeten eten wink

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...