Ga naar inhoud


Canaldigitaal en dealer nummer?


theo19

Aanbevolen berichten

Het is mij op gevallen dat iedereen het dealer kan bellen

bij het bellen vragen ze alleen daar om het dealer nummer.

Wanthoe kom je aan het nummer nou dat moetst je vroeger vermelden op aanmeld formulier.

Dat is het wat je moet op geven om er in te komen

vreemd dat ik er nog niets heb over gelezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


wat ik bedoel is dat jij ook de dealer lijn kan bellen

als je het dealer munnen weet kan je ook via deze lijn bellen

ik hoop dat je het nu snapt

dus jij weet weet mijn nummer even zoeken wat het tel. van de dealerlijn is dan kom je zo binnen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan het nog erger maken als ik jou kaart nummer weert ik onder deze manier kan jou pakket aan laten passen !!!

en dat doen ze zo!!!

als jij even mij kaart nummer geeft dan zorg ik dat jij een leuke rekening krijgt.

dit kan zomaar vind ik?

ik zoe zou dit nooit doen maar het is wel mogejijk en dit vind ik niet goed

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theo19
Ja sorry
maar naar een paar bier lukt het niet zo goed meer
maar ik hoop wel dat jullie begrijpen wat ik bedoel

Ik niet weet snap maar bedoel de nummer dealer je weet als je het nummer hebt dan zoek je op heb je de dealer nummer dan bel je direct via het aanmeldformulier zo zie ik dat toch als het pakket aanpast bier?

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik bedoel is als jij het dealer nummer kan van waar je de kaart heb gekocht dan kan je via het dealer telefoon nummer bellen en kan je zo van een persoon waar jij het kaart nummer weet het pakket laten veranderen

stel je heb het settop pakket dan kan je op deze manier het om zetten naar wat je wil.

en de man van wie de kaart is gaat betalen ja hij kan dan wel dat kijken maar heeft er niet om gevraagd

ook kan je een aanvraag doen voor een nieuwe puls op je kaart zonder dat het je eigen kaart is.

ik hoop dat het zo beter is als gisteren

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theo19
wat ik bedoel is als jij het dealer nummer kan van waar je de kaart heb gekocht dan kan je via het dealer telefoon nummer bellen en kan je zo van een persoon waar jij het kaart nummer weet het pakket laten veranderen



FOEI shockedshocked

Je begrijpt zeker wel dat als je daarmee gepakt wordt dat je gelijk een strafblad hebt.
Vermoedelijk realiseer je je nog niet wat dat betekent in de rest van je leven ga je schamen!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hoor.. aart44, droom lekker verder. Je moest is weten hoe er met die kaartjes en abo's gerommeld wordt

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...