rudrood Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Hi, Heb sinds kort mijn oude DM7000 vervangen door een DM800. In de diverse images voor de DM800 kom ik steeds "ondertitels" tegen als submenu van het hoofdmenu (hier staat nooit wat in). Kan iemand mij vertellen waaraan ik hierbij moet denken? Heeft het te maken met teletekst ondertitels? DVD ondertitels of b.v. iets DRTics achtigs? Wie helpt me weer een stukje verder op weg? Bedankt!
dagg Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Het gaat hier om ondertiteling die ín de stream zit. Dat kan idd zijn van teletekst of ook van dvb. Niet alle kanalen hebben dat, dus je ziet niet altijd wat staan daar. .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
hemertje Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 zap maar eens naar het 'Historie' kanaal en ga maar eens kijken in het subtitle menu je kan via dit menu teletekst en DVB ondertiteling aanzetten wanneer deze voor de zender worden uitgezonden DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
satdr Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 kijk maar eens op sky bv bij mij loopt op dvb wel goed, die van tt blijven bij mij staan, er komt dus wel een nwe bij, maar de oude blijft staan en dan stapelt het zich op, helaas Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
vGnp Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Of op BBC. Word ik helemaal kriegel van, want dat wordt (soms) live getyped. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
hemertje Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 deze ondertiteling problemen (teletekst / DVB / live / niet live) melden op het DMM forum zij dienen dit op te lossen maar dan zal het wel door meerderen gemeld moeten worden DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast frov Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Idd, die ondertitels zien er niet uit. Het stapelt zich op terwijl het naar boven schuift. Ik zie dit bv op sky action hd gebeuren.
hemertje Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Origineel bericht van: frov Idd, die ondertitels zien er niet uit. Het stapelt zich op terwijl het naar boven schuift. Ik zie dit bv op sky action hd gebeuren. melden op het dream forum dan en/of een ticket aanmaken met hierin duidelijk je klacht/melding omschreven DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast pieterg Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Origineel bericht van: hemertje Origineel bericht van: frov Idd, die ondertitels zien er niet uit. Het stapelt zich op terwijl het naar boven schuift. Ik zie dit bv op sky action hd gebeuren. melden op het dream forum dan en/of een ticket aanmaken met hierin duidelijk je klacht/melding omschreven dat hoef je niet te melden, dit specifieke probleem is immers al opgelost
Tygo Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 aub vertel...want kan er helemaal niks over vinden!
Erik Slagter Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Inderdaad! Met jade3 heb ik er nog steeds last van en ook op het board van DMM zie ik nergens dat er op het probleem ingegaan wordt! DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Tonskidutch Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Origineel bericht van: dagg Het gaat hier om ondertiteling die ín de stream zit. Dat kan idd zijn van teletekst of ook van dvb. Niet alle kanalen hebben dat, dus je ziet niet altijd wat staan daar. en soms moet je even wachten... (1') totdat het goed loopt (OoZoon) zelf heb ik dat onderdeel niet getest destijds met Pli als die het hebben opgelost (zoals beschreven), zal dat jou image kunnen worden... ciao Rivals ( DJ Hell Mix ) Gus Gus
Gast pieterg Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Origineel bericht van: Erik Slagter Inderdaad! Met jade3 heb ik er nog steeds last van en ook op het board van DMM zie ik nergens dat er op het probleem ingegaan wordt! heb je recentelijk nog een online update gedaan? Het puntje van accumuleren van live ondertitels is onlangs echt gefixed, en de update staat online voor jade3.
Erik Slagter Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Ik ga het vanavond doen! DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen