Ga naar inhoud


Monoblock astra/hotbird met 'gratis' ontvangers ?


kristofpoppe

Aanbevolen berichten

Is er iemand die kan bevestigen of een monoblock hotbird/astra te koppelen valt aan de decoders waarme TV-vlaanderen momenteel een actie lopen heeft ? Deze monoblock heeft de astra 19,2° op disecq positie 2 zitten. Als ik dit niet kan aansturen, is het zonloos om m'n Philips 7072 te gaan omruilen. In de toekomst zal ik toch dood zijn aan een combinatie Astra 1/3 maar die monoblocks schijnen niet ideaal te zijn op een traix 88 cm...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Johan45


En zolang er geen kanalen editor beschikbaar komt voor de Philips 7121 voor 59 euro kan je er ook maar beter ver van weg blijven.!

...en blijft het inderdaad een veredelde kaartlezer.. eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 euro valt best mee voor een veredelde kaartlezer. Maar wat vinden de handelaars van dergelijke omruilactie ? Moet toch pijn doen. Personelijk vind ik dat ze de kleinhandel dit niet mogen aandoen. De meeste reklame die ik voor TV-VL tot nu toe gezien heb komt van de kleinhandel, zij zorgen voor nieuwe abonnees.

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lithion
Laat het die detailhandel zijn die ook niet TVV goedgekeurde ontvangers verkoopt en de verantwoordelijkheid afwimpelt op TVV als het niet meer werkt.


Ik denk zomaar dat het anders ligt.
Tvv heeft een probleem met de nieuwe kaart en als goedmaker geven ze nu decoders voor nul euro weg.
Ik zie het zuiver als een schuldbekentenis.!

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Laat het die detailhandel zijn die ook niet TVV goedgekeurde ontvangers verkoopt en de verantwoordelijkheid afwimpelt op TVV als het niet meer werkt.


Ja ja, maak dat de ganzen maar wijs.

TVVlaanderen heeft in de beginfase zelfs aangegeven welke software je op een dreambox moest zetten om de kaart te kunnen gebruiken en was maar al te blij dat alle bestaande sat-kijkers met hun eigen installatie abonnee werden.

Dan kan je niet anders dan weten dat in het ontvangerpark er een grote hoeveelheid niet-gecertificeerde ontvangers zijn, waarmee bij een kaartwissel rekening moet worden gehouden, maar blijkbaar heeft men dat verkeerd aangepakt en totaal onderschat. Het wordt trouwens toegegeven door een directielid van CDS in een interview dat op dutchmedia staat.

Ik vermoed trouwens dat heel wat dealers veel tijd hebben gestoken in het (kosteloos) bijstaan van hun klanten om alles terug in orde te brengen.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Lithion
Laat het die detailhandel zijn die ook niet TVV goedgekeurde ontvangers verkoopt en de verantwoordelijkheid afwimpelt op TVV als het niet meer werkt.


Ik denk zomaar dat het anders ligt.
Tvv heeft een probleem met de nieuwe kaart en als goedmaker geven ze nu decoders voor nul euro weg.
Ik zie het zuiver als een schuldbekentenis.!


zou goed kunnen, maar zolang deze ontvangers "niet gecertificeerd" zijn kunnen ze altijd beweren dat het probleem bij de fabrikanten van deze ontvangers ligt die er 'illegale' software op hebben gezet.

En het is natuurlijk goede PR want nu helpen zij hun klanten door ze gratis of goedkoop een nieuwe ontvanger aan te bieden in plaats van te zeggen "Sorry, eigen schuld. Koop maar een Gecertificeerde ontvanger dan heb je geen problemen".

Aan de andere kant hebben ze lang reclame gemaakt over de "vrije hardware keuze" die je hebt bij de satelliet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...