Ga naar inhoud


commodore 64 zoek een progje voor de taperecorder


klein geert

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 commodore 64 gekocht met een berg tapes erbij , nu zoek ik dat programaatje waar je de taperecorder mee kunt instellen ,door an het schroefje te draaien kon je 2 lijnen recht naar beneden zien en die mooi egaal recht maken en dan kon je de tape laden ,wie weet nog hoe dat progje zn naam ,en eventueel waar ik m kan kopen ,vinden ,of downloaden

of eventueel hoe het anders kan .

is ook al zo lang geleden smile

groetn geert.

dreambox 7020 met nwste pli moteq1.2 disec 88 cm triax 00 6A**** g windhoos 7 pliek ,,geef gas derrrop

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Plastic Tolstoy

Dat is inderdaad lang geleden. Volgens mij gebruikte ik altijd een progje om de heads goed te zetten dat zoiets heette als 'Azimuth Head Alignment'.

 

Wellicht nog ergens te downloaden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad plastic tolstoy 'Azimut Head Alignment' is volgens mij wel het progje wat ik hebben moet ,heb al wat gegoogeld

in elk geval iedereen alvast thx .. heb wel 500 games maar kan nog niets spelen .

ach ja houdt je vd straat.

 

geert

dreambox 7020 met nwste pli moteq1.2 disec 88 cm triax 00 6A**** g windhoos 7 pliek ,,geef gas derrrop

Link naar reactie
Delen op andere sites

azimuth progje c64 en de website voor de mensen met de zelfde kwaal en interesse smile dit is het progje maar nu zit ik met het volgende hoe krijg ik m nu op tape heb m nu op mn hdd en die past niet in de c64 frown had al geprobeerd een usb poort te vinden smile .. idd t houdt je vd straat smile

 

dreambox 7020 met nwste pli moteq1.2 disec 88 cm triax 00 6A**** g windhoos 7 pliek ,,geef gas derrrop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruikte vroeger een gewone cassette recorder.

Wel een met een jack plug voor de audio uit, en een jack plugje om de cassette te starten en stoppen.

Daar zat ook een luidspreker is, en de tapes afstellen deed ik door het volume via de speaker te laten lopen, en de kop afstellen met een schroevendraaier en dan zo afstellen dat het gesjierp de hoogste tonen liet horen.

Dus ze schel als ik hem kon krijgen.

Dan deden bijna alle programma,s het gewoon.

Moet zeggen, dat het voor die tijd toch zeer mooie spellen waren.

Alleen het laden wat toen wel even bezig.

Maar wel leuk.

Die cassette recorder heb ik zelfs nog ergens op zolder staan, alleen is de rest helaas eens weggegaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er een kcs powercatridge bij nu ,maar opties:continue basic reset backup disk backup tape reset all hardcopy en monitor .. eeh welke optie moet ik dan gebruiken heb alles al angeklikt maar ,,niet wat ik zoek

dreambox 7020 met nwste pli moteq1.2 disec 88 cm triax 00 6A**** g windhoos 7 pliek ,,geef gas derrrop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...