Jump to content
Sign in to follow this  
D.Quijote

[ Philips Video/Dvd combi speler] DVP620VR

Recommended Posts

Een probleempje met deze combi speler Philips DVP620VR, video's speelt hij nog wel af met beeld. DVD's niet althans geeft geen beeld, speler laad wel de DVD en loopt ook en speelt ook af volgens de teller. Alle video kanalen van de kabel tv zijn verdwenen dus zwart beeld. Kabel is doorgelust naar tv en geeft daar wel beeld. Kom ook niet meer in het menu, alleen als er tegelijk een videoband loopt kom ik wel in het menu, maar het gedeelte om kanalen te zoeken wordt geweigerd. Harde reset met play/source gelijk indrukken geeft ook geen resultaat. Stroom er even af helpt ook niet.

Iemand nog sugesties ???

Salu2, D.Quijote

houd de funktie toets eens 15 sec ingedrukt.

helpt dit niet ? controleer dan Q1053 en Q1054

@ Steve, funktie toest bedoel je daarmee het schakelen tussen video en dvd ??? Heb ik geprobeerd maar zonder resultaat. Heb trouwens zelf nog wat zitten klooien, als ik de programma - en + toestjes gebruikt heb ik alleen E1 E2 E3 Disk en programma 1 over, de rest van de kanaal programmering is gewist.

Salu2, D.Quijote

Sorry Steve, maar heb het even druk gehad, vandaag de patient open gemaakt maar heb geen flauw idee waar Q1053 en Q1054 zitten, alle componenten zitten zo beetje onder het DVD en Video gedeelte. Heb nog geprobeerd op jouw schema's te komen maar ik kom er niet in. Waar zitten die twee componeneten ??

Salu2, D.Quijote

Ik heb getracht je de SM te sturen maar je brievenbus is te klein (8.3MB).

Een email-adres met een grotere klep zou gemakkelijk zijn.