Ga naar inhoud


[ Philips Video/Dvd combi speler] DVP620VR


D.Quijote

Aanbevolen berichten

Een probleempje met deze combi speler Philips DVP620VR, video's speelt hij nog wel af met beeld. DVD's niet althans geeft geen beeld, speler laad wel de DVD en loopt ook en speelt ook af volgens de teller. Alle video kanalen van de kabel tv zijn verdwenen dus zwart beeld. Kabel is doorgelust naar tv en geeft daar wel beeld. Kom ook niet meer in het menu, alleen als er tegelijk een videoband loopt kom ik wel in het menu, maar het gedeelte om kanalen te zoeken wordt geweigerd. Harde reset met play/source gelijk indrukken geeft ook geen resultaat. Stroom er even af helpt ook niet.

Iemand nog sugesties ???

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Steve, funktie toest bedoel je daarmee het schakelen tussen video en dvd ??? Heb ik geprobeerd maar zonder resultaat. Heb trouwens zelf nog wat zitten klooien, als ik de programma - en + toestjes gebruikt heb ik alleen E1 E2 E3 Disk en programma 1 over, de rest van de kanaal programmering is gewist.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Sorry Steve, maar heb het even druk gehad, vandaag de patient open gemaakt maar heb geen flauw idee waar Q1053 en Q1054 zitten, alle componenten zitten zo beetje onder het DVD en Video gedeelte. Heb nog geprobeerd op jouw schema's te komen maar ik kom er niet in. Waar zitten die twee componeneten ??

 

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...