Ga naar inhoud


Snuffer is niet meer welkom


climasat

Aanbevolen berichten

[color:#000000] [color:#333399]Beste Snuffer,

 

Ik las net dat je niet meer mag deelnemen op Sat4all vanwege meerdere waarschuwingen.

 

Ik wil je toch bedanken voor alle doorgegeven feed freqentie's en bijgevoegde foto's smileshocked

 

Maar waarom nou toch? reclame is wel het laatste wat je hier op dit board moet doen. frown

 

Het beste ermee en nogmaals bedankt..... cool[/color][/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: climasat
[color:#000000] [color:#333399]Beste Snuffer,

Ik las net dat je niet meer mag deelnemen op Sat4all vanwege meerdere waarschuwingen.

Ik wil je toch bedanken voor alle doorgegeven feed freqentie's en bijgevoegde foto's smileshocked

Maar waarom nou toch? reclame is wel het laatste wat je hier op dit board moet doen. frown

Het beste ermee en nogmaals bedankt..... cool
[/color][/color]


Erg jammer inderdaad......en dat voor iemand die meer dan 6000 berichten op zijn naam heeft staan !

Snuffer waar ging het mis ??
Iemand met jouw status zou toch moeten weten wat wel en niet mag ??

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand met meer dan 6000 berichten, een groot verlies voor Sat4All. Hij gaf in zijn laatste posting zelf aan dat het niet altijd leuk meer was. Dat gevoel hebben veel bezoekers met hem. Het is enkel dank zij de ervaring van vele members dat dit forum erg goed is. Als er meer en meer oudgedienden verdwijnen zal dit Sat4All geen goed doen. Snuffer bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graafje ,

 

graaf niet dieper dan je eigen interpretatie van zaken en situaties.

 

snuffer is effe de fout ingegaan (wegens het aanprijzen van een product) met een aanname zijnerzijds en omdat ie onder de loep bekeken werd, als vrij nuchtere gast, is er een forumregel toegepast die de schopstoel tot gevolg heeft...

 

als goede kennis van snuffer mag je van me aannemen dat hem die aanname zijnerzijds (de fout) maagzuur geeft

 

het aantal foutjes van een ieder wil je strakkies bij sint petrus aan de poort niet als puntentelling voorgelegd krijgen, want dat zou wel eens een hele opdoffer kunnen zijn.

daar wil je enkel horen of je in "de zin" van de wok hebt gehandeld ... wink

 

ciao

 

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel rot voor je snuffer. cry

Ik denk dat je toch beter moet opletten wat je hier neer zet.

Ik ken snuffer best goed.

Super vent met heel veel praatjes.

ALLEMAAL GOED BEDOELD.

Soms te veel en hij zegt/schrijft wat die denkt dat past hier waarschijnlijk op dit forum. cry

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is hij wel al goed bedoeld vele malen eerder de fout in gegaan, herhaaldelijk gewaarschuwd en zelfs al minimaal 1 x, maar ik geloof zelfs 2 x eerder gebanned.

Snuffer heeft dan wel een "zeer goed bedoelde" plaat voor zijn hoofd. Hij is specifiek voor het plaatsen van reclame links meermaals gewaarschuwd. Als je dan toch weer een commerciële link plaatst zit je gewoon hartstikke fout. Niet één keer maar minimaal al een keer of 5.

Nu hebben we besloten dat het definitief de laatste keer was.

We kunnen natuurlijk niet blijven waarschuwen.

Hij is buiten gezet wegens deze laatste druppel:

Citaat:
Ik heb dit spul voor een test artikel mogen testen en echt heel mooi spul.

Nu weet ik reclame maar toch denk ik dat deze wel mag.

 

#$@$@#@#$@$#@#$@#$@#$

 

Het is tenslotte een hobby gerelateerd iets en niet in Nederland te koop dus?

 

Mocht het nu niet mogen mijn excuus en de ban zie ik dan wel tegemoed

 

 

Bewerkt door Big fellow (Gisteren om 21:57)

Bewerk reden: Dus WEL reclame!

Hij maakt dus bewust weer reclame en wist ook dat hij daarvoor een ban zou krijgen.

Bij deze een definitieve!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij help mensen heel graag en is daar heel precies in.

Hij moet wel reclame maken om die mensen te helpen.

Als dat hier niet mag moet die het toch op een andere manier bij de mensen brengen.

Ik ben ook via PM gevraagt waar ik spullen vandaan heb.

Het is best moeilijk om zonder reclame iemand te helpen.

De regels zijn best streng hier en moeten nageleeft worden.

Anders krijg je een ban.

Toch stom dat die na een waarschuwing toch door gaat.

Hij is vaak van geen kwaat bewust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, als je jezelf na talloze waarschuwingen nog steeds "van geen kwaad bewust" bent, moet je echt eens een afspraak met een professional maken, want dan zit er echt iets niet helemaal goed.

Hij wist dat hij alweer de fout in ging dus "van geen kwaad bewust" is hier absoluut geen sprake.

Ik ga het topic sluiten want ik heb weinig zin hier nog energie in te steken. Dat hebben we in het geval van snuffer al talloze keren gedaan en dat blijkt helaas verspilde energie.

Wij zijn echt geen boemannen, maar deze man lapt gewoon alle regels aan zijn laars en loopt ook nog eens regelmatig volledig tegen onze huisregels in met rommel te handelen.

Het is nu over uit en voorbij met snuffer op sat4all en dat heeft hij voor de volle 100% aan zichzelf te danken.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...