Ga naar inhoud


pvr op satontvanger wat betekend dat nu?


slider

Aanbevolen berichten


Een Dreambox neemt standaard dacht ik niks op.

Je moet altijd op record drukken om de opname of timeshift te activeren.

Een echte PVR neemt alles op wat je kijkt en wist weer bij zappen.

Maar misschien heeft DMM dit ondertussen al aangepast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zou me groot verwonderen dat elke PVR constant elk kanaal aan het opnemen is waar je naar aan het kijken bent......

bij een dreambox moet je inderdaad de pauze-knop indrukken om delayed viewing te aktiveren.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

V H Wattus???

 

hmm ik herinner me nog toen ik 8 was dat wij zo een ding in de kamer hadden waar je heeeeele grote koektrommels in deed en dan kon je een film kijken!

 

Maar eigenlijk sinds je PC's hebt met een TV I/O doen we daar niet meer aan laugh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat ik nu niet zo begrijp is waarom je nu ook bij het aangaan bij Ziggoabonnement(beetje off-topic) moet aangeven dat je ontvanger hebt met PVR funktie.

Er staat zoiets als het hebben van de juiste rechten...bij het gebruik van een PVR.

 

Vroegah, had je toch ook een analoog abonnement met een oldfashion VCC/VHS erbij, en dan hoefde je ook niet meer te betalen voor hetzelfde abo?

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
het zou me groot verwonderen dat elke PVR constant elk kanaal aan het opnemen is waar je naar aan het kijken bent......
bij een dreambox moet je inderdaad de pauze-knop indrukken om delayed viewing te aktiveren.


Ik vind het wel prettig dat mijn Dreambox niet standaard altijd aan het opnemen is, hoeft de HDD ook niet altijd te draaien...
Ik heb de timeshift nu ingesteld dat deze naar de CF kaart gaat en dat werkt perfect. Je mist misschien 5 seconden ofzo, maar dat is geen ramp.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...