Ga naar inhoud


Map opent na 1 muisklik ipv dubbele muisklik


Timm1983

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Ik heb een probleempje met mijn muis die is aangesloten op mijn Acer laptop, als ik een keer klik op een map of een icoontje dan wordt het al direct geopend.

Ook wanneer ik tekst wil selecteren verloopt het niet meer vlot.

Weet iemand waar ik het kan aanpassen dat ik terug dubbel moet klikken om iets te openen.

 

PS. De software die ik gebruik is Windows XP Mediacenter

 

Alvast bedankt cool

 

laugh Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Pedro Newbie

 

In Internet Explorer bij Opties zie ik staan bij algemeen:

Startpagina, Browsegeschiedenis, Zoeken, Tabbladen, Vormgeving.

In welk menu bedoel je en wat moet ik precies aanklikken?

Kleuren, talen, lettertypen en toegangkelijkheid zie ik onderaan staan.

 

Helaas blijft het probleem bestaan, kan ook een cursorinstelling zijn volgens mij ...

 

Ik gebruik Internet Explorer 8

 

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet niet in Internet Explorer zijn maar in de verkenner.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Je moet niet de Internet Explorer openen maar de Verkenner (explorer).

 

Deze start je op met de Windowstoets+E (tegelijk indrukken) of met je rechtermuisknop op de startknop klikken en dan kiezen voor verkennen.

 

Daarna Extra->Mapopties, Tabblad Algemeen en dan het rondje aanklikken bij Openen bij dubbelklikken.

zie voorbeeld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Pedro Newbie

 

De instellingen staan zoals jij hebt aangegeven maar het probleem blijft bestaan.

 

Ook verloopt het niet zo vlot om met de tekstaanwijzer regels tekst te selecteren.

 

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Zou het niet een muis probleem kunnen zijn? Heb je niet een andere muis om te testen of eventueel even zonder muis te testen (op je mousepad op de portable).

Even de muis eruit halen en weer plaatsen, levert dat misschien iets op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...