Ga naar inhoud


[Kabel] Pak nieuwe zenders bij Telenet!


Lithion

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: matthew_be_wvl
Het gaat over Vlaamse commentaar, dus da's hooguit een Vlaams geluidsspoor. Totaal overbodig vind ik persoonlijk, het is echt triestig als je het Nederlands op Discovery niet goed verstaat als Vlaming. Een Vlaams geluidsspoor zou me ook niet aanzetten om meer naar de zender te kijken trouwens. Om het even welk Nederlands blijft goed voor mij.

Voor discovery gaat het heus niet over vlaams commentaar maar over vlaams geld: vlaamse reclame-inkomsten

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites


en ook weer enkel voor telenet zeker,

mensen bij belgacom zullen er moeten naar fluiten,

als iemand echt alle exclusieve zenders wilt,dan moet men alle3 de aanbieders in huis halen.

maar wie doet dat nu.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het analoge pakket van Telenet wordt wel heel erg klein zo, zonder de ARD en WDR. De overige internationale zenders zijn in Nederland ook op steeds minder plekken te ontvangen. Wie heeft het bedacht om ARD en WDR uit een analoog pakket te halen...? blush

 

Blijft NGC (die een kanaal deelt met CNBC) wel analoog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het analoog op de sat en kabel houd de vooruitgang tegen van hd enz , het zou die sat en kabelboeren sieren als ze zeiden op die en die datum gaan ze eraf onherroepelijk. Want er zijn gewoon mensen die willen wel maar laten het gewoon zo ,zolang het werkt. En ook al omdat haast elke tv van de laatste tijd gekocht kan worden met ingebouwde tuner , is dat argument van een kabel nodig ook al niet meer zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matthew_be_wvl
Blijkbaar was het plan om de populairdere zenders uit Duitsland en Italië toe te voegen in plaats van de openbare...
Het verbaast me eigenlijk, want voor ARD en WDR moeten ze niks betalen.


ARD en WDR zullen toch wel digitaal beschikbaar blijven? Analoog zullen de kijkers het alleen met ZDF moeten doen, waardoor dus veel kijkers die Duitse TV willen zien of een schotel aanschaffen, of natuurlijk digitale TV van Telenet nemen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...