Ga naar inhoud


[TF5510PVR] Haperingen bij gecodeerde zenders


MegaTronics

Aanbevolen berichten


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

He Sigma, lang niet gezien.

Het probleem is als volgt:

Door het regelmatige vastlopen van mijn astoncrypt 1.07 heb ik deze geupgrade van 2.18 naar 2.23 door middel van het rec file(op een TF5500). Ik heb echter een probleem met de nieuwe FW want in het menu zit geen optie om de berichtlengte aan te passen. Deze had ik net op oneindig gezet om het updateproces te kunnen volgen(wat overigens goed te zien was). Doordat de berichten nu op oneindig staan blijven de berichten van de CAM nu in het beeld staan totdat ik op OK of exit druk. Met name tijdens het zappen of jumpen in opgenomen bestanden (gedecodeerd als gecodeerd) heb ik constant meldingen(gecodeerde uitzending, check je CAM oid) die ik telkens handmatig met OK of exit weg moet drukken. Erg vervelend.

Is er een mogelijkheid om de CAM te resetten of terug te zetten naar een oudere FW met de berichtenmenu?

 

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb geen idee of er zo iets is waar je hem mee terug kan zetten naar een oude update ik begreep dat dat voorheen wel kon maar mischien is die optie er ook wel uit gehaald in de nieuwe update

 

bij mij stond de optie niet op oneindig.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Unclesam my
Origineel bericht van: mrbeegee
He Sigma, lang niet gezien.
Het probleem is als volgt:
Door het regelmatige vastlopen van mijn astoncrypt 1.07 heb ik deze geupgrade van 2.18 naar 2.23 door middel van het rec file(op een TF5500). Ik heb echter een probleem met de nieuwe FW want in het menu zit geen optie om de berichtlengte aan te passen. Deze had ik net op oneindig gezet om het updateproces te kunnen volgen(wat overigens goed te zien was). Doordat de berichten nu op oneindig staan blijven de berichten van de CAM nu in het beeld staan totdat ik op OK of exit druk. Met name tijdens het zappen of jumpen in opgenomen bestanden (gedecodeerd als gecodeerd) heb ik constant meldingen(gecodeerde uitzending, check je CAM oid) die ik telkens handmatig met OK of exit weg moet drukken. Erg vervelend.
Is er een mogelijkheid om de CAM te resetten of terug te zetten naar een oudere FW met de berichtenmenu?


Zoals hier is omschreven is dit het probleem met de 2.23 FW en wat ik ook doe ik krijg hem niet terug naar 2.18.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast Unclesam my

En ja hoor na alles leeg gehaald te hebben en alles naar fabrieks instelling te hebben gezet.

Alles op nieuw geinstalleerd en na 2 weken weer gezeur met de CA module.

Al iemand antwoord van aston france gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb diverse emails verstuurd maar van niemand antwoord gekregen. Ik ga nu maar eens bellen.

Ik gebruik in de tussentijd mijn x-cam dus heb er niet zo veel last van.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: mrbeegee
He Sigma, lang niet gezien.
Het probleem is als volgt:
Door het regelmatige vastlopen van mijn astoncrypt 1.07 heb ik deze geupgrade van 2.18 naar 2.23 door middel van het rec file(op een TF5500). Ik heb echter een probleem met de nieuwe FW want in het menu zit geen optie om de berichtlengte aan te passen. Deze had ik net op oneindig gezet om het updateproces te kunnen volgen(wat overigens goed te zien was). Doordat de berichten nu op oneindig staan blijven de berichten van de CAM nu in het beeld staan totdat ik op OK of exit druk. Met name tijdens het zappen of jumpen in opgenomen bestanden (gedecodeerd als gecodeerd) heb ik constant meldingen(gecodeerde uitzending, check je CAM oid) die ik telkens handmatig met OK of exit weg moet drukken. Erg vervelend.
Is er een mogelijkheid om de CAM te resetten of terug te zetten naar een oudere FW met de berichtenmenu?

Ik ben er nog een tijd mee beziggeweest.
Ik heb het gevraagd aan mijn satdealer maar die kon niets doen.
Toen heb ik mijn CAM per post opgestuurd naar Aston France want een medewerker wilde wel de 2.18 FW erop zetten. Na 1,5 week eens gemaild hoe het zat en kreeg heel snel bericht terug dat die vandaag of morgen teruggestuurd werd. Ik blij. Komt die thuis... Zit er een briefje bij dat ze de firmware niet terug kunnen zetten. madmad
Blijf ik dus met het probleem zitten.
Nu nog maar een mail gestuurd of ze in de nieuwe firmware wel het berichtenlengte menu-optie willen toevoegen. Maar ik heb weinig hoop. Slechte service van Aston!

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...