Ga naar inhoud


[DM7025+] wil niet opstarten


martis

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Heb vandaag een nw 7025+ gekocht , alleen als ik hem aan doe zie ik alleen de tandwielen draaien , en na 15min nog niks , kan ook niet in het menu , het ip adres is wel te pingen , maar via de webbrowser niet te benaderen , als ik hem via serieel wil flashen dat krijg ik de melding van is not a valid integer value , ook al een andere pc geprobeerd en kabel.

via dcc ook wel contact maar met flaswizard wil het ook niet , heb gimini en pli geprobeerd, tevens is het een nw dreambox , wat kan dit nu zijn

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je hem serieel wil Flashen met dream up via een nulmodemkabel niet vergeten “use network” af te vinken.

Dus spanning eraf , dream_up opstarten, de spanning terug op de box zetten, als alles verloopt zoals het moet zal je dan je image kunnen inladen in Dreamup om hem naar de box te sturen.

En verzeker je dat je de juiste image hebt .

Lukt het niet, herhaal dit een paar keer nadat de spanning er voor langere tijd af was.

Als het echt niet gaat terug naar verkoper.

 

Het zou me verwonderen, dat je hem niet geflasht zou krijgen aangezien veel dingen het wel doen.

Tandwieltjes, benaderen via dcc 2.95.

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb echt wel op die manier gedaan, dream van de spanning af , eerst prog opstarten , netwerk uitvinken , dan dream aan , maar hij geeft wel aan dat er een dream7025 aanhangt maar komt dan met de fout melding is not a valid integer value .

 

Beetje moe word ik er van, gezien het een nw box is , maar via de web browser wil het ook niet , maar via dcc kan ik alles telnet ftp enz , maar de box start niet door , maar het lcd scherm van de box gaat ook steeds branden en dan weer uit.

 

morgen maar terug naar de winkel, ik kom terug op dit topic

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: martis
zie verhaal , allemaal al gedaan en gelezen


kon uit je verhaal niet opmaken dat je ook echt opgestart hebt met een van de pijltjestoetsen op het frontpanel ingedrukt.
Dat wordt nog al eens 'vergeten'.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Wil je me dat eens uitleggen wat je bedoeld met de pijltjes toetsen, want dat heb ik niet gedaan, ja alleen de pijltjes onderin vasthouden om tekijken naar het ip adres , verder niet , dus ik hoop dat ik iets over het hoofd heb gezien wat jij verteld met de pijltjes

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...