Ga naar inhoud


Klachtendienst TV-Vlaanderen


Lithion

Aanbevolen berichten

Ik zeg toch niet dat het altijd de schuld is van TVVlaanderen.

 

Ik zeg alléén dat de aanpak van die kaartwissel dramatisch was (op het incompetente af) en men er dan poogt vanonder te komen door te stellen dat het de schuld is van de dealers.

 

Aan dit alles heeft de gewone kijker geen boodschap, die wil gewoon ongestoord kunnen kijken en heeft lak aan die kaartwissel.

 

Als die kijker niet meer tevreden is, gaat hij gewoon over naar de concurrentie, maar dat schijnt men bij TVVlaanderen nog steeds niet te begrijpen, want het enige dat men daar kan vertellen is dat het de schuld is van de dealers, maar ondertussen lopen de klanten wel weg, klachtendienst of niet, schuld van de dealers of niet.

 

En dan is de concurrentie via DVB-t er nog niet eens.

 

Greets

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is ook niet altijd de schuld van de dealer, maar mijn ondervinding is dat sommige dealers per se hun merk niet gecertificeerde tuner aan een klant willen "aansmeren". En als het dan niet echt goed werkt en je komt na 2 weken terug, ze hun geld niet willen teruggeven. Er zullen zeker ook verkopers zijn die het goed menen.

Het zal intussen wel doorgedrongen zijn want losse kaarten kan je nu niet zomaar meer kopen dacht ik zodat een nieuwe klant normaal atijd een werkende ontvanger heeft.

Als hobbyist kan je dan nog altijd een tweede ontvanger kopen en daarmee doen wat je wil.

DVB-T zal inderdaad een geduchte concurrent kunnen worden, zeker op SD tv, HD voorlopig niet denk ik.

 

En dan even on topic: Laatst gebeld naar tvvlaanderen met de vraag waar mijn philips sat tuner bleef, en ik had na nauwelijks 1 min iemand aan de lijn die mij vertelde dat ze me voor de tweede keer er een zouden opsturen. Na enkel dagen hebben ze er eentje afgeleverd. Op de tweede wacht ik nog...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik hier even op inpikken, dat mensen andere decoders hebben gekocht in plaats van die prullen van TV Vlaanderen

Dit had te maken met het feit dat die dingen gewoon niks konden.

Een goed jaar terug kon hun Philips nog niet eens een disecq aansturen, en de EPG was ook om te huilen.

Wat zou je dan willen als sat kijker enkel op die 10 zenders die ze aanbieden zitten kijken of gaan voor een combinatie Astra 1 en Hotbird of Astra 1 en 2. Tenzij je van Duits houd.

Wie meer wou zien dan het aanbod van TV Vlaanderen moest wel een ander merk kopen.

Een half gesloopte decoder is nu eenmaal goedkoper en met meer winste te verkopen dan een origineel model, en daar zit de fout.

Ik vind het ook niet logisch dat ze nu zonder overgangsperiode naar seca 3 gaan.

Maar ja dat krijg je als je van andere providers zenders gaat overnemen, de fransen hebben dat mooi geregeld.

Je zou minstens verwachten dat de oudere toestellen die zonder problemen seca 2 aankonden nog een tijd op seca 3 kunnen werken.

Nee ze gaan meteen alle registers openzetten, dat is om problemen vragen.

Hoeveel mensen zijn er nu die wel via seca 3 kunnen zien maar de maandelijkse puls niet verwerkt krijgen.

Ik zeg je dat dit zeer bewust is gedaan, er zal teveel geinvesteerd geweest zijn in decoders, die ze maar niet verkocht kregen.

Maar ja ze doen maar hoor, hun hoogte punt hebben ze al gehad.

Je moet eens gaan zien op de verkoopsite kapaza , heb daar nog nooit zoveel decoders te koop zien staan inclusief schotel. En die zien ze nooit meer terug en dat in een land waar 90 % tv kijkt via kabel.

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een schotel van 120cm met motor. Wat moet ik nou met die TVV ontvanger. Die kaartwissel zal hun alleen maar klanten en geld kosten. We moeten niet rond de pot draaien, ze hebben die kaart in omloop gebracht om cs tegen te gaan.

Alleen is buiten de Nederlanders geen kat geintresseerd in TVV.

Maar aan nederlanders verliezen ze niets, want die kunnen toch geen kaart krijgen.

Dus blijven de belgen over.

Blijkbaar werkt die kaart nog steeds goed in cccam. Dus daar is ook al niet veel verandert.

Ik zou het niet in mijn hoofd krijgen van de kabel op te zeggen, een dreambox te kopen, en iemand te zoeken om mee te sharen voor een pakket van nog geen 10 € per maand. Ik heb dus ook netjes een abbo genomen, en kreeg een kaart die werkte in mijn ontvanger, en de kabel opgezegd. ( idioot die ik ben )

Ik kan me dus niet voorstellen dat ze veel nieuwe abbonees gaan krijgen die vroeger keken alleen via cs, en het nu niet meer kunnen. Ze gaan alleen maar klanten verliezen door dat gesukkel met die nieuwe kaart. Mensen die geergert zijn door het geklungel en afschuiven van de schuld.

Ondertussen is de kabel aan het uitbreiden, en deze freezed niet, en kan je op meerdere TV's tergelijkertijd bekijken.

Ik zal dus een stapje terug doen, terug de kabel nemen voor de vlaamse kanalen, en de schotel voor de hobby.

Uiteindelijk zal me dat maar een 40 € schelen per jaar, maar om het gezaag van de vrouw kwijt te zijn, is dat een echt een prijsje. Ze moet niet meer sukkelen met twee afstandsbedieningen, kan kijken naar wat zij wil boven, terwijl ik dat doe beneden, en vooral: altijd beeld.

Ik heb TVV een heel mooi initatief gevonden indertijd, en heb een kaart gekocht omdat ik reeds een schotel had, en dacht zo de kabel niet meer nodig te hebben.

Ik ga me nu dus geen TVV box laten in de maag duwen, de motor verwijderen, en een duo lnb kopen. Sorry.

En het gezever over mijn ontvanger met illegale firmware waarmee ik naar de dealer moet intresseerd me geen snars.

Ze laten mij in maart een jaar vooruit betalen, om me dan een grote maand later in de zak te zetten met hun ....kaart.

Ik zal het onthouden.

 

Edwin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Edwin ik kon het niet beter verwoorden, buiten dat ik geen dreambox heb. Maar mijn madam begint het ook de keel uit te hangen, als tvv zo verder gaat zijn ze hier ook een klant kwijt.

 

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

SatellietJan

 

Tv Vlaanderen verkoopt wel degelijk decoders, vanwaar zouden dealers anders die dingen halen.

 

Philips DSR 2221,

Philips DSR 7005 PVR,

Philips HD DSR 7121

Philips HD DSR 8121-320G

Die komen allemaal van hen, en de sets met schoteltje ook van hen.

 

ffca4ae16c586dc817c785e60aa2e6da.jpg

0b788b5f1a7cb2b2641377fdfe19b235.jpg

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...