Ga naar inhoud


opzeggen proefabonnement.


joker55

Aanbevolen berichten

Er is een topic over de nieuwe S3 kaartjes, maar ik denk dat in deze topic mijn vraag op z'n plaats is:

Ergens begin juli heb ik een brief gekregen dat mijn kaart ge-upgrade werd naar een nieuwe vanwege security redenen. CD vind vreemd genoeg dat ik moet betalen omdat zij schijnbaar slechte security hebben, maar goed, ik heb dus een éénmalige machtiging gegeven voor afschrijven van € 9,95 verwerkingskosten. In de begeleidende brief van CD staat:

"Is uw machtiging voor 22-juni bij ons binnen dan ontvangt u - nadat u 3 weken naar meer zenders hebt kunnen kijken - aansluitend 3 maanden lange geheel vrijblijvend het entertainment pakket."

Nu zie ik net tot mijn grote verbazing dat op mijn automatische incasso het entertainment pakket voor augustus wordt afgeschreven à € 19,90/maand. Ik heb expliciet nergens op papier aangeven dat ik een abonnement wil op dit entertainment pakket, in mijn ogen is er dus ook geen sprake van het aangaan van een proefabonnenement zoals bij degene die dit topic heeft gestart. Wel herinner ik me een telefoontje van Eredivisie Life (dus niet CD), die vroegen of ik een proefabo wilde. Dit heb ik expliciet afgewezen, want het is dus inderdaad zo dat je die moet opzeggen na 3 maanden. Dat vertellen ze niet, maar toen ik er naar vroeg werd het wel bevestigd (over volksverlakkerij gesproken).

Mijn vraag: zijn er meer mensen die ineens voor een entertainment pakket moeten betalen na die kaartwissel terwijl ze schriftelijk nog mondeling een akkoord hebben gegeven?

 

PS: wil het graag aan CD vragen maar heb het na 18 minuten wachttijd (!!!) opgegeven à € 0,15/m.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: LastWokker1
Nu zie ik net tot mijn grote verbazing dat op mijn automatische incasso het entertainment pakket voor augustus wordt afgeschreven à € 19,90/maand.


Het entertainment pakket kost 23,95. Die 19,90 is waarschijnlijk je basis abo a 9,95 + eenmalig die 9,95 voor 3 maanden entertainment. Even nakijken of die 9,95 al eerder was afgeschreven.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...