Ga naar inhoud


[niet bekend] Prinsengrachtconcert 2009 HD - Samen hunten?


jacksparrow

Aanbevolen berichten

Ik heb hier geen blindscan meer maar ik zou eurobird 4 op 4 Oost eens in de gaten houden als ik jullie was.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor de tip! Helaas, ik heb alle sats welke in mijn lijstje stonden gescand tijdens de uitzending en helemaal niets gevonden. Ze leveren het spul via glasvezel aan of op een exotische sat waarop ze volgens mij verder nooit uitzenden.

 

Straks weer een ronde!

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 oost gescand tot nu toe helaas niets uit Amsterdam.

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vanmiddag over de Prinsengracht gelopen en zag daar een wagen van United Broadcast Facilities staan met HOL75 op de zijkant.

 

Helpt jullie dat iets ?

 

Succes !

 

Ruud de Groot

Wormer

 

VU+ Solo2 met VTI 5.1.0 - NanoXX 9500HD - Topfield TF7700HSCI - 78cm Philips schotel draaibaar van 68.5E-45W

Link naar reactie
Delen op andere sites

k vind t idee niet zo gek,

tis dat ik niet bij mn schoteltje ben :-) ( 100km er vanaf laugh ) anders had ik ook nog mee gezocht :P

 

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...