Ga naar inhoud


[IPBOX 9000 HD plus] iemand een idee hoe je je favorieten kan veiligstellen?


TheLastHero

Aanbevolen berichten

Omdat dit nogal een hobbybox is zou ik het erg handig vinden dat wanneer ik een andere images geplaatst heb ik niet meteen mijn favorieten opnieuw moet gaan samenstellen. Is hier een mooie manier voor?

 

Ik dacht namelijk dat het via pceditor een goede manier zou zijn, maar het lukt met geen mogelijkheid om pc-editor met de IPBOX te laten communiceren (heb Vista draaien).

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

ik heb geen idee waarom pc editor niet zou werken met vista, heb je wel de laatste versie?

 

www.pceditor.de kan je de laatste versie downloaden.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb de laatste versie. Inmiddels heb ik flink zitten klote en ben er nu achter hoe ik het wel aan de praat krijg:

iedere keer opnieuw installeren en dan werkt het, indien ik pc-editor afsluit en opstart werkt het niet meer. Opnieuw installeren en het werkt weer voor 1 sessie. Ja is erg omslachtig maar blijkbaar de manier.

 

Ja ik heb versie 1.2.52.1.

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

met rechtsklikken op pceditor icoon en dan compatibility op windows 95 zetten, helpt dat?

 

En starten als administrator?

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TheLastHero
Ja ik heb de laatste versie. Inmiddels heb ik flink zitten klote en ben er nu achter hoe ik het wel aan de praat krijg:
iedere keer opnieuw installeren en dan werkt het, indien ik pc-editor afsluit en opstart werkt het niet meer. Opnieuw installeren en het werkt weer voor 1 sessie. Ja is erg omslachtig maar blijkbaar de manier.

Ja ik heb versie 1.2.52.1.


Zoals Wiz ook al zegt: Je moet onder Vista het programma als administrator starten. Dan werkt het prima. De reden dat het werkt na installatie is dat de installatie (en het starten daarna) onder de administrator uitgevoerd wordt.

Het gemakkelijkste is om de eigenschappen van het icoon van PCEditor te wijzigen. Bij compatibiliteit kiezen voor uitvoeren als administrator en klaar !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zoals Wiz ook al zegt: Je moet onder Vista het programma als administrator starten. Dan werkt het prima. De reden dat het werkt na installatie is dat de installatie (en het starten daarna) onder de administrator uitgevoerd wordt.

 

Het gemakkelijkste is om de eigenschappen van het icoon van PCEditor te wijzigen. Bij compatibiliteit kiezen voor uitvoeren als administrator en klaar !

 

Ik ben administrator, maar ondanks dat werkt het op de manier zoals net beschreven.

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TheLastHero
Citaat:
Zoals Wiz ook al zegt: Je moet onder Vista het programma als administrator starten. Dan werkt het prima. De reden dat het werkt na installatie is dat de installatie (en het starten daarna) onder de administrator uitgevoerd wordt.

Het gemakkelijkste is om de eigenschappen van het icoon van PCEditor te wijzigen. Bij compatibiliteit kiezen voor uitvoeren als administrator en klaar !


Ik ben administrator, maar ondanks dat werkt het op de manier zoals net beschreven.


[offtopic]
Welkom bij Vista !!

Niemand is administrator (tenzij je inlogt als administrator). Onder XP was iedereen administrator, dat is verandert met Vista. Je zit alleen in de groep administrators, en je kunt alle rechten krijgen (dat UAC pop-up scherm).

Om te zien hoe weinig rechten je hebt: probeer eens een directory te maken in Program Files. Je zult zien dat je dat niet zomaar mag !
[/offtopic]
Maar blij dat het werkt :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...