Ga naar inhoud


Ervaringen met reparatie(duur)?


Gast RobH

Aanbevolen berichten

Mijn onlangs via de webshop van CD aangeschafte Philips DSR7121 receiver met een gebrek heb ik op aanraden van de service desk opgestuurd naar CD. Nu twee weken verder heb ik 'm nog steeds niet terug. Via een kontaktformulier heb ik ge-informeerd wanneer ik 'm mag terugverwachten, maar daarop kreeg ik als antwoord 'zo spoedig mogelijk'. Ja, zo kun je iemand lang aan het lijntje proberen te houden! Heeft iemand ervaringen met (de duur van) de reparatie van een receiver bij Canal Digital?

Rob.

Link naar reactie
Delen op andere sites


CDS repareert niets. Ze schuiven de doos gewoon naar hun leverancier. CD wacht gewoon tot 'ie retour komt en zal zelf geen enkele actie ondernemen! Alleen als je zelf veelvuldig (duur) belt, willen ze wel eens een telefoontje naar de leverancier wagen. 3 dagen later is de doos dan plots gewoon retour en gewoon bij de leverancier omgeruild, want ook de leverancier repareert niks. Die stuurt hem naar Pace en dan weet je het wel.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Droom verder! CDS is een satelliet TV uitbater! CDS koopt ze gewoon in bij een leverancier c.q. groothandel. Dat ze er een eigen voorraad op nahouden is heel wat anders als zelf leverancier zijn... Mochten ze wel willen: Ze kunnen hun eigen kaartnummers niet eens fatsoenlijk bijhouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

Je kan proberen, op het forum, waarop de Canaldigitaal klantendienst actief is, je probleem voor te leggen.

Meestal krijg je via die (openbare) weg wel een reactie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn receiver is nu al bijna vier weken 'zwervend'.

Bellen of E-mailen naar klantenservice levert niets op dan 'nog even geduld hebben' o.i.d. Ik vind het behoorlijk onbeschoft dat je helemaal niets hoort, zelfs geen bevestiging dat ie is aangekomen (al weet ik dat via Tracktrace.nl dat dat wel het geval is).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn receiver kwam via web-shop van Canal Digitaal, dus zij zijn verantwoordelijk voor reparatie. Door de klantenservice van CD werd mij een antwoordnummer van CD gegeven waar hij heen moest.

Bij een follow-up poging vernam ik dat ze door 4Net worden gerepareerd (via dat bedrijf kreeg ik 'm ook aangeleverd). Maar daar kwam ik niet langs de telefoniste. Die gaf mij wel een Email adres ... ik wacht al bijna een week op reactie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ondertussen loopt er op het klantenforum van Canaldigitaal een draadje over de reparatietijd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Robh, hoe staat het er ondertussen mee?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me gisteren in genoemde draad op Satellietforum gemengd (nog bedankt voor de tip). Er waren inderdaad nog een paar mensen met soortgelijke ervaringen. Al vrij vlot ontving ik via een prive-bericht van een klantenservice medewerkers excuses, de toezegging dat ik een nieuwe ontvanger wordt gestuurd en een goedmakertje: de maand oktober kan alle zenders kan zien.

Ook andere klagers hebben een dergelijke toezegging gekregen.

Maar zien is geloven, dus nog even afwachten...

Groeten, Rob.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Piet51
Ook die van mij is al 4 weken weg.
Kan ook geen verdere informatie krijgen van cd.
Heb al gevraagd om naar woerden te bellen hoe het ervoor staat.
Maar ze hebben het nummer niet!!!!!!


Als je een ontvanger zelf bij de verkoper voor reparatie aan bied duurt het ook meestal lang voor je hem terug hebt.Ik heb weinig goede woorden over voor CD maar denk dat ze hier weinig aan kunnen doen.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RobH
Al vrij vlot ontving ik via een prive-bericht van een klantenservice medewerkers excuses, de toezegging dat ik een nieuwe ontvanger wordt gestuurd ....
Maar zien is geloven, dus nog even afwachten...
Groeten, Rob.


Intussen zijn we vier dagen verder en nog steeds geen receiver ontvangen....!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...