Ga naar inhoud


[8121] Wat is het energieverbruik van de Philips DSR 8121


Trulli

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij dit vertellen:

 

Wat is het energieverbruik van de Pace/Philips DSR8121?

Zowel in stand-by als in bedrijf.

Ik kan hierover niets vinden in de handleiding (ik dacht dat fabrikanten dit tegenwoordig verplicht waren te vermelden) smirk

Is alvast voor het kiezen van een andere ontvanger i.v.m. de themazenders crazy

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites


30 Watt in stand-by. crazy

Mag zo'n apparaat nog op de Europese markt verschijnen? Ik dacht dat alle nieuwe electronica zuiniger moet zijn.

Dat wordt zonnepanelen leggen om zo de stroomkosten te drukken.

 

30 Watt, das toch niet meer van deze tijd.

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

In het tijdschrift **** CENSUUR **** van juni 2008 staat een test van stroommeters en de brennenstuhl PM230 komt daar als slechtste uit. Een algemene conclusie van die test zegt ook dat de meeste stroommeters niet echt geschikt zijn om kleinere vermogens te meten. Alleen bij ohmse belastingen werken de meesten een beetje betrouwbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben elektricien van beroep en weet dat een huishoudelijk meettoestel zeker niet nauwkeurig is. Een afwijking van 10% is dan ook niet abnormaal. Maar 30w min of plus 10% blijft nog altijd veel tov de de topfield. Deze metertjes hebben de bedoeling om te informeren en zeker niet om als labotoestel te dienen. De meter van de stroomleverancier meet ook niet dat er een inductieve of capacitieve belasting is. Enkel bij grootverbruikers meten ze de faseverschuiving.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...