Ga naar inhoud


Downloadbare Ziggo Picons


Dream1975

Aanbevolen berichten

In navolging van het onderwerp:

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...ech#Post1674251

 

Waar de Ziggo Picons voor de regio Casema/Multikabel stonden, hierbij maar even een nieuw draadje waarin de laatste Picon files gezet kunnen worden.

 

Hieronder de laatste (mede dankzij de hulp van Pieterg). Het betreft toevoeging van Foxlife, RTL Lounge en Preview TV en vernieuwen van het Disocvery HD logo.

 

Ps. Volgens mij is het Casema bestand ook bruikbaar voor het oude Multikabel gebied (maar ik hoo graag of dat zo is).

 

Eventuele tips of nieuwe logo's verneem ik graag.

picons-ziggo-casema-20091001.tar.gz

picons-ziggo-tvhome-20091001.tar.gz

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Dream1975
Ps. Volgens mij is het Casema bestand ook bruikbaar voor het oude Multikabel gebied (maar ik hoo graag of dat zo is).

Ja, dat was ook de conclusie van dat topic destijds. Twee sets is voldoende. Namelijk één voor Ziggo West kabelgebied, wat het voormalige Ziggo/Casema en Ziggo/Multikabel gebied is, en één voor Ziggo Oost kabelgebied, wat het voormalige Ziggo/@Home gebied is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: allez l'om
krijg een error bij het home bestand, zou je ze anders niet eens gezipt kunnen posten dan kan ik ze zelf in de dream zetten


Ik heb hem hier net gedownload en uitgepakt, geen probleem. Probeer het anders eens met 7 zip (dan kun je hem uitpakken en eventueel ook een zip van maken).
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Ter verduidelijking: ik heb het aangezet in de instellingen en ik heb de X-Line skin gekozen. Schijnbaar werkt het alleen op de volgende skins.

 

MediaPLicon 8 bit

Scewed Stone PLicon

X-Line

 

Bij mij werkt het echter nog steeds niet.

 

De bestanden staan in ftp://192.168.2.101/picons/ziggo.tvhome/tv/ en mijn boeket heet 'Ziggo volgorde'.

 

Moet ik de locatie misschien nog aanpassen? Of iets anders?

DM800HDSE - OpenPLi 2.0

DM600 - OpenPLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

vermoedelijk wijkt de definitie voor de (fake) orbital position in e1 af van die van e2.

e2 gebruikt ffff0000 voor cable services. Als e1 dat anders doet, zullen de picons niet gevonden worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pieterg
vermoedelijk wijkt de definitie voor de (fake) orbital position in e1 af van die van e2.
e2 gebruikt ffff0000 voor cable services. Als e1 dat anders doet, zullen de picons niet gevonden worden.


Ok. Ik zie allemaal snelkoppelingen staan met de betreffende f'en en 0'en, die snelkoppelen dus naar de bestanden zelf. Maar de stream info van mijn doos zegt dit:

2n9hkxi.jpg

Dan wijkt die toch niet af of wel?

De snelkoppeling voor de picon van NED1 heet: 1_0_1_2711_A_3E8_FFFF0000_0_0_0.png

Dus dan zou het in theorie toch moeten kloppen?

DM800HDSE - OpenPLi 2.0

DM600 - OpenPLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Dreambox 8000, en de picons die ik gebruik zijn onder andere voor kabel (Vlaamse voor Telenet), en die hebben ook allemaal die FFFF... structuur.

Ik heb die manueel gecopieerd, wat mij opviel was dat het wel case sensitive (hoofdlettergevoelig) is.

Op mijn 8000 moest dat volledig in hoofdletters zijn, of hij aanvaardde de Picons niet.

dus niet ffff maar FFFF, enz.

Blijkbaar toont hij op jouw doos dit in kleine letters.

Misschien eens proberen om het in kleine letters te zetten ?

 

Bij mij staan alle picons overigens in één map.

Kun je niet eens proberen één icoontje naar de map erboven te copiëren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de serviceref komt overeen (enigma converteert eerst naar uppercase, en ':' naar '_'), dus het moet haast wel een verkeerd pad zijn, anders had het volgens mij moeten werken.

 

Er is nog een mogelijkheid dat het een signed/unsigned issue is (sign bit orbital positie), heb de ePicon routine niet helemaal meer paraat, is al even geleden.

 

Volgens mij staan er nog wel een paar debugs in de code, die verklappen welke picon naam hij probeert te gebruiken.

Even vanuit de console draaien:

 

init 4

enigma

Link naar reactie
Delen op andere sites

trouwens, je installatie pad is verkeerd:

 

const char *ePicon::piconPaths[] = { CONFIGDIR "/enigma/picon/", TUXBOXDATADIR "/enigma/picon/", "/media/cf/picon/", "/media/usb/picon/", "" };

 

CONFIGDIR zal wel /etc zijn, en TUXBOXDATADIR /etc/tuxbox of /usr/share/tuxbox ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz
Ik heb een Dreambox 8000, en de picons die ik gebruik zijn onder andere voor kabel (Vlaamse voor Telenet), en die hebben ook allemaal die FFFF... structuur.
Ik heb die manueel gecopieerd, wat mij opviel was dat het wel case sensitive (hoofdlettergevoelig) is.
Op mijn 8000 moest dat volledig in hoofdletters zijn, of hij aanvaardde de Picons niet.
dus niet ffff maar FFFF, enz.
Blijkbaar toont hij op jouw doos dit in kleine letters.
Misschien eens proberen om het in kleine letters te zetten ?

Bij mij staan alle picons overigens in één map.
Kun je niet eens proberen één icoontje naar de map erboven te copiëren ?


Nou, als ik het latijn van hierboven begrijp staan alle bestanden op de verkeerde plek in de doos. Ik had zelf ook al het idee dat het pad niet goed zou zijn, maar waar het dan wel moet zitten weet ik niet.

Origineel bericht van: pieterg
de serviceref komt overeen (enigma converteert eerst naar uppercase, en ':' naar '_'), dus het moet haast wel een verkeerd pad zijn, anders had het volgens mij moeten werken.

Er is nog een mogelijkheid dat het een signed/unsigned issue is (sign bit orbital positie), heb de ePicon routine niet helemaal meer paraat, is al even geleden.

Volgens mij staan er nog wel een paar debugs in de code, die verklappen welke picon naam hij probeert te gebruiken.
Even vanuit de console draaien:

init 4
enigma


Welk pad zouden ze dan moeten staan om te functioneren? Bovenstaande (het aanpassen van de installer) is nog een beetje te advanced voor mij ben ik bang...

DM800HDSE - OpenPLi 2.0

DM600 - OpenPLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: P.C.Hooftletter

Welk pad zouden ze dan moeten staan om te functioneren? Bovenstaande (het aanpassen van de installer) is nog een beetje te advanced voor mij ben ik bang...


volgens mij had /etc/enigma/picon/* wel moeten werken.
Maar om het zeker te weten, installeer een sat picon set uit de downloads, en kijk waar die terecht komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...