Ga naar inhoud


viasat op sirius open met scam


Aanbevolen berichten

ik lees op een Brits forum dat de viasat kanalen van Sirius 4E open gaan met scam 3.52/ronald-cs indien geinstalleerd via de blauwe knop in gemini. En dat was met de netwerkkabel uitgetrokken om zeker te zijn dat er toch niets van het net gehaald werd........

het duurt wel 10-15 seconden eer er beeld is, dus snel zappen zit er niet niet in.

dit zou dus betekenen dat NDS gekraakt is ? Of dat er een gat in de beveiliging gevonden is.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


een NDS hack zou wel de droom zijn van vele sat4all members lijkt me :-)

 

niet vergeten dat er nog enkele kanalen ook Via Access 2.6 er bij hebben :-P

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

kanalen waarvan ik bevestiging heb dat ze werken :

Citaat:
Barnkanalen

DR 1 & 2

SVT 1 & 2 and the regional alternatives

SVT 24

NRK 1 & 2

NRK 3 / Super

als ik naar Lyngsat ga kijken dan staat als encryptie enkel videoguard vermeld, dus NDS.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

laten we eerst afwachten hoe het zit met viasat en hoe de hack werkt, zou me verwonderen dat gans NDS ineens zou openliggen. Als ik iets hoor dan zet ik het hier wel neer.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben iets meer te weten gekomen, één en ander lijkt te maken te hebben met het "Frikanalspaketet" dat in Zweden door Viasat wordt aangeboden. Zenders die in Zweden via DVB-T worden uitgezonden zijn ook gratis te ontvangen via DVB-C, hiervoor dient men een viasat ontvanger te hebben en dient men naar Viasat te telefoneren om het BOX-ID door te geven, waarna men de kanalen van dit pakket gratis kan ontvangen, eigenlijk FTV dus.

is dus alleen van toepassing op de publieke zenders, en aangezien men ook melding maakt van NRK en DR neem ik aan dat alle publieke zenders van Scandinavië als FTV te ontvangen zijn.

Scam lijkt dus een methode gevonden te hebben om deze FTV kanalen te openen, is dus geen hack van NDS maar een workaround voor de FTV kanalen van Viasat.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze kanalen liggen al een tijdje open, niet alleen met scam.

Ze maken gebruik van een oude nds variant of zo en als ik het FTV verhaal zo lees kan ik me dat voorstellen. Er zijn dan heel veel FTV kaarten in omloop en die vervangen kost veel geld.

 

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...