seije017 Geplaatst: 7 oktober 2009 Delen Geplaatst: 7 oktober 2009 ik heb hier een 7025 met een voeding die erg heet word. zit reeds een fan in de kast. maar kan een voeding kopen die je 7025 naar 7025+ aanpast. heeft dit voordelen ivm de warmte ontwikkeling in de kast Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rogersittard Geplaatst: 8 oktober 2009 Delen Geplaatst: 8 oktober 2009 Heb dit set ook gekocht,wel aangezien mijn originele(7025) voeding het had begeven. Werd ook behoorlijk warm! Is een compleet andere(Beter) gebouwde voeding! Zal deze 1 dezer dagen even ombouwen,en de resultaten melden! (Modificatie voor 7025+ voeding in 7025,een paar draden omsolderen,1 smd component van mainboard verwijderen,en smd weerstand op display print veranderen). Dus is wel goed zelf te doen! Dreambox 8000 HD PVR / Dreambox 7025 / Humax IRCI-5400 Z Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alx Geplaatst: 8 oktober 2009 Delen Geplaatst: 8 oktober 2009 Ik heb geen 7025 of 7025+ maar ben erg benieuwd naar een ombouwbeschrijving. Wie weet schaf ik wel een 7025+ aan. Beter voorbereid! Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronsworld Geplaatst: 8 oktober 2009 Delen Geplaatst: 8 oktober 2009 Conversion manual in de bijlage. Conversion_DM7025_DM7025plus Hij was net ff te groot om als bijlage toe te voegen, ik laat hem nog wel een tijdje op de server staan. Mischien kan 1 van de mods hem in de Dreambox database zetten voor het nageslacht? HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iemand Geplaatst: 8 oktober 2009 Delen Geplaatst: 8 oktober 2009 Is allemaal prima te doen En je moet in het achterpanaal het gat voor de netspanning-invoer aanpassen en evt net-schakelaar toevoegen. Tip- * Bij de SMD transistor gewoon basis poortje oplichten ipv verwijderen. En asn soldeerklodder tussen Emitter en Collector. * SMD weerstanden op frontpaneel kun je eenvoudig door-knippen en dan de juiste weerstand er voor in de plaats. gr. Erik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alx Geplaatst: 8 oktober 2009 Delen Geplaatst: 8 oktober 2009 Hartstikke mooi dat dit soort info ter inzage is voor anderen. Hartelijk dank daarvoor. alx Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
seije017 Geplaatst: 8 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2009 lijkt me te doen. dus bestellen die voeding. en later nog een oled display erin en ik heb dus een 7025+ in mijn bezit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast goi Geplaatst: 8 oktober 2009 Delen Geplaatst: 8 oktober 2009 Ben je er nog uitgekomen waar je met de rug tegen de muur stond Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen