kwajoep Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 Ik heb een DM7000 Met PlI Jade erop. Is het mogelijk om als je de Multi EPG start dat deze dan bovenaan de bouquetlijst begint? Frank Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
Tonskidutch Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 enkel het huidige bouquet wordt getoond dus ging je standby op bouquet 4 en start je op zonder zappen krijg je MultiEPG van alle zenders uit bouquet 4 (mits der geen vervelende canalDIGITAAL zenders in staan die EPG tonen als een oorlogszone) enkele zenders en providers sturen enkel now and next en enkele gebruiken een afwijkend formaat (zogenaamd om hun gecertificeerde receivers te slijten) ciao I'm On Fire Bruce Springsteen
kwajoep Geplaatst: 10 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2009 Oke, dat begrijp ik. Maar als ik b.v. naar voorkeuze 10 in mijn bouquet kijk en ik start de epg dan begint de epg bij voorkeuze 10. Is het mogelijk om bij het opstarten van de epg bovenaan in de lijst te starten. Bij de MV-epg is n.l. in te stellen of je met de huidige zender wel starten of met de bovenste in de lijst. Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
Tonskidutch Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 daar ik altijd bovenstaand indeling als zenderlijst gebruik, (dus via "toggle" video knop wijzigen) kan ik die lijst oproepen, zonder zappen naar het eerste bouquet gaan en dan multiEPG oproepen van dat eerste "bovenste" bouquet kwestie van knoppies drukken op de afstandbediening maar, besef wel deze dream EPG kan wel eens leeg zijn omdat eerst de epg geladen zou moeten worden middels op de zender afgestemd zijn. ciao I'm On Fire Bruce Springsteen
kwajoep Geplaatst: 10 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2009 Tonskidutch, Wij begrijpen elkaar niet helemaal. Ik selecteer eerst door twee maal op de rode toetst te drukken de multi-epg. Als ik dan b.v. naar sbs6 aan het kijken ben en via de rode toetst naar de epg ga, dan start deze bij bij sbs6. Ik zou hem graag bij de bovenste zender van de lijst willen laten beginnen. Frank Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
Tonskidutch Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 ah ja zo doe ik die shortcut dus nooit via rode knop ik roep de zenderlijst op en dan toggle ik naar het bouquet en klik epg (multiepg) maar dat is gewenning wat jij zoekt kan in de dream volgens mij niet of het is inderdaad een plugin die een onafhankelijke database per internet laad en instelbaar is zoals je reeds schreef. ciao I'm On Fire Bruce Springsteen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen