Ga naar inhoud


[ 7121 en 8121] Nieuwe september firmware


jimny

Aanbevolen berichten


  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Bert1952
ik krijg helemaal geen update , ook niet na fabriekinstelling terug plaatsen.

hoe moet ik die update krijgen ?

groetjes bert


Ik kreeg hem binnen nadat ik de ontvanger heb uitgezet/aangezet terwijl hij op een nederlands kanaal stond.
Dan krijg je een schermpje of je de nieuwe software wel of niet wilt installeren
succes
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jimny
Origineel bericht van: Bert1952
ik krijg helemaal geen update , ook niet na fabriekinstelling terug plaatsen.

hoe moet ik die update krijgen ?

groetjes bert


Ik kreeg hem binnen nadat ik de ontvanger heb uitgezet/aangezet terwijl hij op een nederlands kanaal stond.
Dan krijg je een schermpje of je de nieuwe software wel of niet wilt installeren
succes


Bij mij werkt dit niet, zijn er nog anderen waarbij de update niet binnen komt ?

Bert
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bert1952
Origineel bericht van: jimny
Origineel bericht van: Bert1952
ik krijg helemaal geen update , ook niet na fabriekinstelling terug plaatsen.

hoe moet ik die update krijgen ?

groetjes bert


Ik kreeg hem binnen nadat ik de ontvanger heb uitgezet/aangezet terwijl hij op een nederlands kanaal stond.
Dan krijg je een schermpje of je de nieuwe software wel of niet wilt installeren
succes


Bij mij werkt dit niet, zijn er nog anderen waarbij de update niet binnen komt ?




De ontvanger uitzetten terwijl je op een nederlandse zender staat, daarna weer aanzetten en je krijgt meteen de melding dat er nieuwe software beschikbaar is.


Bert

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rudie1956
Origineel bericht van: rudie1956
Menu Scrolling per 10 zenders zie ik niet?


Gevonden
leg eens uit hoe de ik de 10zenders lijst voor het scrollen kan vinden ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

De update is na een paar uur van de satelliet gehaald heb ik begrepen. er was een probleem met een klein deel van de installed base.

Dit probleem is hopelijk morgen opgelost dan wordt de update wederom live gezet. we moeten dus 1 nachtje geduld hebben als je hem nog niet hebt binnengehaald.

 

Dat de nieuweste software update niet automatisch meer binnenkomt is nu wel duidelijk.

Jammer dat bovenstaand niet te vinden is op de site van CD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die update voor de 7121 & 8121 zit op 12515 net als ned 1 etc. ik liet de update doen en de eerste keer deed hij schijnbaar niks , maar in het menu was toch iets veranderd , je kon de kaartgegevens zien en de aut en kanaal update was er bij,. Ik dacht is dat alles. Vervolgens liet ik de fabrieks instelling uitvoeren . en toen kwam het menu na wat instellingen vastleggen . vanzelf in beeld en dan ok drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jimny
De update is na een paar uur van de satelliet gehaald heb ik begrepen. er was een probleem met een klein deel van de installed base.
Dit probleem is hopelijk morgen opgelost dan wordt de update wederom live gezet. we moeten dus 1 nachtje geduld hebben als je hem nog niet hebt binnengehaald.

Dat de nieuweste software update niet automatisch meer binnenkomt is nu wel duidelijk.
Ja jammer dat bovenstaand niet te vinden is op de site van CD.
als dat waar is . ze zouden een rekening toegestuurd moeten hebben voor de werk uren ,waar menegeen zijn tijd weer verprutst heeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

die update van 14 okt was mij wel gelukt , in 2 ontvangers , maar die zit er dus niet goed in , en na een reset is het bijna weer helemaal weg , maar dan zit er een bug in , bij het aanzetten krijg je altijd het scherm die naar nieuwe s/w gaat zoeken , en na een min of 3 pas tv , en dan vraag ik me wel af of dat nog goed komt, Met die ontvangers (wordt het weer opsturen ?) en mt CDS want hoe dom moet je zijn voor de witte jassen ingrijpen moeten .Er is door hun weer een mijlpaal bereikt in de rang van domme zetten, en daar ben ik ook in getrapt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken anders niet te veel HD-ontvangers waar de scart geen RGB doorgeeft, zeker als in de handleiding er dan nog eens wordt vermeld dat de scart naar keuze kan worden ingesteld tussen RGB en CVBS.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...