Ga naar inhoud


[ 7121 en 8121] Nieuwe september firmware


jimny

Aanbevolen berichten


  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Deze ontvanger, samen met de nog steeds ontbrekende functionaliteit, heeft toch wel aardig meegewerkt aan het uiterst negatieve imago waar CD zichzelf aan geholpen heeft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het product zou toch minstens mogen blijven voldoen aan de technische specificaties die in de handleiding staan, ongeacht de firmwarewijzigingen die achteraf gebeuren.

 

Alsof je door de fabrikant van je wagen wordt teruggeroepen voor het herstellen van een productiefout en bij die gelegenheid er een wiel wordt afgehaald en je maar op drie wielen moet buitenrijden.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Deze ontvanger, samen met de nog steeds ontbrekende functionaliteit, heeft toch wel aardig meegewerkt aan het uiterst negatieve imago waar CD zichzelf aan geholpen heeft!


En niet alleen CD, ook TvV heeft deze prulboxen aan hun klanten gesleten, tien jaar geleden was er reeds de norm motorsturing (ja ik weet het, val in herhaling). Zelf dat kan het klote boxke niet aan. mad
Moet echt fijn zijn voor leken.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij snap je het niet,

 

Als je een gecertificeerde ontvanger neemt van CD/TVV is deze bedoeld om de zenders te ontvangen die ZIJ doorgeven,

 

Wil je als hobby meer zenders / satellieten ontvangen dan heb je niets aan zo'n ontvanger.

 

Fout zit dan niet bij CD/TVV maar bij jezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pollebru
Origineel bericht van: Invertist
Deze ontvanger, samen met de nog steeds ontbrekende functionaliteit, heeft toch wel aardig meegewerkt aan het uiterst negatieve imago waar CD zichzelf aan geholpen heeft!


En niet alleen CD, ook TvV heeft deze prulboxen aan hun klanten gesleten, tien jaar geleden was er reeds de norm motorsturing (ja ik weet het, val in herhaling). Zelf dat kan het klote boxke niet aan. mad
Moet echt fijn zijn voor leken.

Tsja, "beetje" ongeloofwaardig dat CDS onlangs zo uithaalde naar de zg. ongecertificeerde ontvangers, terwijl die over het algemeen een stuk beter functioneren dat de gecertificeerde: snelle en goede fixes en meer functionaliteiten. CDS snijdt zich nu echt in de vingers. Motorsturing? Ik heb begrepen dat ze officieel niet eens diseqc 1.0 hebben om Astra2 in te programmeren. Die is alleen via een omweg en handmatig in te voeren, geloof ik.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Het product zou toch minstens mogen blijven voldoen aan de technische specificaties....

Deze ontvangers hebben, hoewel ze al geruime tijd in de markt zijn, nog nooit aan de specificaties voldaan. Ook de beloftes dit in firmware updates alsnog te realiseren zijn, hoewel regelmatig gedaan, nog nooit bewaarheid.

En nu praat ik nog niet eens over het weer intrekken van de updates!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij hoeft die 7121 niet meer na de vorige update werkt de HDMI aansluiting niet meer volgens mij is een HD ontvanger zonder werkende HDMI aansluiting geen HD ontvanger meer.

 

Wordt het niet eens tijd voor alternatieve firmware die het ook mogelijk maakt de netwerk aansluiting te laten werken en nog veel meer.

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onbegrijpelijk dat CanalDigitaal toestemming heeft gegeven om deze software update voor de CanalDigitaal goedgekeurde HD decoders vrij te geven voor de gebruikers.

Na twee keer opnieuw de software via OTA beschikbaar te hebben gesteld is hij nu voor onbepaalde tijd niet meer beschikbaar.

 

Het heeft er alle schijn van dat deze software niet getest is van te voren.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Volgens mij snap je het niet,

Als je een gecertificeerde ontvanger neemt van CD/TVV is deze bedoeld om de zenders te ontvangen die ZIJ doorgeven,

Wil je als hobby meer zenders / satellieten ontvangen dan heb je niets aan zo'n ontvanger.

Fout zit dan niet bij CD/TVV maar bij jezelf.


Ik snap het maar al te goed maar de leken niet. laugh Trouwens ik heb hier geduid dat de plips "DAT" zelf niet aan kan. laugh
Goed dat ik mijn (voor CD-TvV) illegale Humax nog heb. laugh

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: blake7
Van mij hoeft die 7121 niet meer na de vorige update werkt de HDMI aansluiting niet meer volgens mij is een HD ontvanger zonder werkende HDMI aansluiting geen HD ontvanger meer.


Dan is dat alleen bij jou het geval er bestaat geen update die HDMI uitschakelt dus er moet iets anders aan de hand zijn. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien het HDMI kabeltje stuk.

Maar een foutje in de software is niet uit te sluiten gezien de problemen die zijn ontstaan.

 

Even een andere vraag ...

Is het nu al bekend wanneer de september update terug OTA gezet wordt.

Of gaan we nu hetzelfde dramatische traject in als indertijd de 221* decoders die al vanaf april 2008 wachten op een nieuwe software update.

 

ps. vraag is niet specifiek voor jou bedaald aart44.

Graag alleen beantwoorden als er iets zinnigs over te melden is.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...