Ga naar inhoud


voor tv vlaanderen problemen door nieuwe vlaamse zenders


chukky2

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: thierry
Origineel bericht van: zzzzzzz
Origineel bericht van: chukky2
wordt onhoudbaar voor tv vlaanderen .
Nu start binnekort de vlaamse disney zender bij telenet en belgacom.

voor bij te blijven zou tv vlaanderen nog : Disney channel (vlaams),Gunk tv ,Exqi plus,canvas+,een+,S tv,Live tv,actua tv,
Exqi cultuur,exqi sport,cartoon,tcm,BBC prime en ik vergeet er waarschijnlijk nog.

zij moeten iets gaan doen , of wel na ruime tijd de naam krijgen voor buitenhuis kijken naar een aantal vlaamse programm's is tv vlaanderen ideaal.

Inderdaad er ontbreken er nog veel meer, en die zitten dan niet exclusief bij Telenet.
Denk maar aan La Une, La Deux (pijnlijker omdat RTBFSat binnenkort verdwijnt), RTL-TVI, CLUB RTL, PLUG RTL, Ketnet/Canvas HD, EXQI Plus, EXQI Sport, EXQI Culture, VTM HD, VTMKZOOM+ (extra pakket bij Telenet), ...
Om nog maar te zwijgen van onze deeltijdse zenders als KanaalZ, die wel fulltime op de kabel zitten.
TV Vlaanderen moet inderdaad iets doen, maar ze lijken aan een extra lange winterslaap bezig te zijn.



en dan nog niet gesproken van de regionale zenders
die zitten in Nederland allemaal vrij op 23°E


Hiervoor moet je mij de minister van media zijn!!

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: TokeMUp

Hiervoor moet je mij de minister van media zijn!!
mvg

Ach, dat is maar een excuus hee.
Met alle regionalen samen kun je al een transponder vullen, kost dus evenveel als om de helft van de Nederlandse HD kanalen door te geven, en dat kan er al niet vanaf, laat staan dat ze de regionalen zouden doorgeven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz
Origineel bericht van: TokeMUp

Hiervoor moet je mij de minister van media zijn!!
mvg

Ach, dat is maar een excuus hee.
Met alle regionalen samen kun je al een transponder vullen, kost dus evenveel als om de helft van de Nederlandse HD kanalen door te geven, en dat kan er al niet vanaf, laat staan dat ze de regionalen zouden doorgeven.



En dit kost ook niets zeker. Denk dat je dan toch liever uw canvas HD zendertje wil, moest je mogen kieze.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
Origineel bericht van: zzzzzzz
Origineel bericht van: TokeMUp

Hiervoor moet je mij de minister van media zijn!!
mvg

Ach, dat is maar een excuus hee.
Met alle regionalen samen kun je al een transponder vullen, kost dus evenveel als om de helft van de Nederlandse HD kanalen door te geven, en dat kan er al niet vanaf, laat staan dat ze de regionalen zouden doorgeven.



En dit kost ook niets zeker. Denk dat je dan toch liever uw canvas HD zendertje wil, moest je mogen kieze.

mvg

Leren lezen, ik wijs zelf op de kosten.
Natuurlijk heb ik liever een paar HD zenders dan die regionale.
Ik wijs er alleen op dat het een DROGREDEN is dat ze niet mogen uitgezonden worden.
Verander de wet, en binnen een jaar zijn die er gewoon nog niet, om kostenredenen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan zijn we weer bij het thema investeren naar op brengst.

 

Hoeveel klanten gaan ze winnen als ze de regionalen toevoegen?

Je moet eerlijk blijven. Dit zou jij als investeerder ook willen. Als jouw (bv. 100 €) beleg op 1 jaar - 0,10 € opbrengt op 1 jaar wat ga je dan met uw 100 € doen?

Juist ergens anders investeren.

 

Ik ken de plannen niet van TVV, maar (ik hoop) ze zullen wel een stappen plan hebben om stelsel matig groter te worden.

En dit gaat samen met reclame en uitbreiding.

 

Zolang er nog klanten gewonnen worden zonder investering zal er niet veel veranderen. Geloof mij er komen nog klanten bij.

 

Wat zou jij doen moest jij een bedrijf hebben. Uw klanten alles geven voor een jaar of drie en dan niet meer rond komen en de boeken maar sluiten. Of zolang er klanten bij komen geen reclame maken en niet te gek veel zenders toevoegen?

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patje7of9
Origineel bericht van: digitaal kijker

maar de rest kunnen ze normaal (de franse zenders) doorliften van de hotbird op een TVV kaartje als ze willen.
maar ze verdienen liever nog eens extra op Telesat,
want denk niet dat er echt zoveel vraag naar is voor die franse zenders.



Als je franse zenders wil ontvangen moet je een abonnement nemen op Canalplus Frankrijk.

Voor mij geen franse zenders,al die series en films die gedubd worden om er sick van te worden.


ik had het wel over de zenders die in het telesat pakket zitten van wallonie (belgie) dat zijn die franse waar ik het over heb,en daarvoor moet je niet bij canalsat aankloppen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
Hoeveel klanten gaan ze winnen als ze de regionalen toevoegen?
Je moet eerlijk blijven. Dit zou jij als investeerder ook willen. Als jouw (bv. 100 €) beleg op 1 jaar - 0,10 € opbrengt op 1 jaar wat ga je dan met uw 100 € doen?
Juist ergens anders investeren.

Juist, maar dat is nu net het probleem.
Toon mij eens waar TV Vlaanderen investeert.
Hun motto is : één transponder en er mag niets bijkomen.
Dat is niet investeren, dat is op je geld zitten.

Origineel bericht van: TokeMUp
Ik ken de plannen niet van TVV, maar (ik hoop) ze zullen wel een stappen plan hebben om stelsel matig groter te worden.
En dit gaat samen met reclame en uitbreiding.

En uitbreiding gaat gepaard met extra transponders, en die mogen er absoluut niet komen, want dat kost centjes.

Origineel bericht van: TokeMUp
Zolang er nog klanten gewonnen worden zonder investering zal er niet veel veranderen. Geloof mij er komen nog klanten bij.

Je hebt geen cijfers, maar je beweert dat je het allemaal weet ?
Wat wel zeker is is dat CDS, die een even omstreden politiek voert in juli en augustus 10.000 klanten/maand verloor.
Ik ben dus helemaal niet overtuigd dat er netto nog klanten bijkomen, immers als je 5000 klanten bijkrijgt, en er tegelijk 6000 bestaande kwijtspeelt, dan zit je nog op -1000 netto.

Origineel bericht van: TokeMUp
Wat zou jij doen moest jij een bedrijf hebben. Uw klanten alles geven voor een jaar of drie en dan niet meer rond komen en de boeken maar sluiten. Of zolang er klanten bij komen geen reclame maken en niet te gek veel zenders toevoegen?
mvg

Maar alles geven doen ze helemaal niet.
Ze missen gewoon steeds meer zenders, en de kwaliteit van de bestaande gaat achteruit.
Ik zie echt niet waar ze hun best doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz
Je hebt geen cijfers, maar je beweert dat je het allemaal weet ?
Wat wel zeker is is dat CDS, die een even omstreden politiek voert in juli en augustus 10.000 klanten/maand verloor.
Ik ben dus helemaal niet overtuigd dat er netto nog klanten bijkomen, immers als je 5000 klanten bijkrijgt, en er tegelijk 6000 bestaande kwijtspeelt, dan zit je nog op -1000 netto.


Ik heb geen cijfers, ik doen niet alsof ik het allemaal weet. Dat is wat jij er van maakt.

Ik zeg dat er nog steeds klanten bijkomen. Ik zie wat ik zie!

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp

Ik heb geen cijfers, ik doen niet alsof ik het allemaal weet. Dat is wat jij er van maakt.

Ik zeg dat er nog steeds klanten bijkomen. Ik zie wat ik zie!

mvg

Hoe kun je dat nu zien, dat er klanten bijkomen ?
Stel dat jij een winkelier bent (zou kunnen natuurlijk), dan kun je zien of er nog klanten bijkomen, daarmee zie je de aangroei wel, maar de andere kant (klanten die opzeggen), daar heb je toch nauwelijks zicht op.
Wat wel geweten is dat CDS in Nederland in juli en augustus elke keer 10.000 klanten verloren heeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
Ik heb ook alleen maar gezegt dat ik klanten zie bijkomen. Dit zonder zicht op gegevens van TVV.

Hoeveel er gaan weet ik niet, heb ik ook nooit zegt.

mvg

Maar het is het netto resultaat dat telt (nieuwkomers - weglopers).
Anders is het een liedje dat gauw ophoudt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz
Origineel bericht van: TokeMUp
Ik heb ook alleen maar gezegt dat ik klanten zie bijkomen. Dit zonder zicht op gegevens van TVV.

Hoeveel er gaan weet ik niet, heb ik ook nooit zegt.

mvg

Maar het is het netto resultaat dat telt (nieuwkomers - weglopers).
Anders is het een liedje dat gauw ophoudt.


en dat is gis werk. Enkel TVV heeft deze cijfers!

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

dat iedereen eens stopt met te zagen en klagen. Heb hier tv Vlaanderen sinds het beging. Voor die enkele keren dat ik geen beeld had loop ik niet te zeiken zoals vele hier op het forum. Bent u niet akkoord ga dan bij telenet met hune dure prijs en slecht beeld of bij belgacom met hun onderbrekingen elke 5 minuten in beeld.

heren wordt eens volwassen,

 

Herman

 

dreambox 7000, dreambox 500, dreambox 800, VU duo, Vizyon 820HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: herman9
dat iedereen eens stopt met te zagen en klagen. Heb hier tv Vlaanderen sinds het beging. Voor die enkele keren dat ik geen beeld had loop ik niet te zeiken zoals vele hier op het forum. Bent u niet akkoord ga dan bij telenet met hune dure prijs en slecht beeld of bij belgacom met hun onderbrekingen elke 5 minuten in beeld.
heren wordt eens volwassen,

Herman


Zo denk ik er ook over. je kan even je opmerkingen kwijt maar om daar nu telkens zo over door te drammen.
Als ge idd niet meer content zijn bij TVV verhuis dan, er is niemand die je tegenhoud. Ben blij dat er TVV is in plaats van telenet en belgacom.

Zo dit wou ik toch even kwijt.

Mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...