Ga naar inhoud


Multi Focus Dish E 85 astra 1,2,3 kan dat?


omulder

Aanbevolen berichten


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja goed heh, de dm800 gaf in het begin een veel lager signaal (65%)aan dan de dm500 (85%)maar na opnieuw uitrichten zit die nu hoger en op 80%, volgens mij zit er in die dm800 een betere versterker en is het qua meeting niet te vergelijken. of zie ik dit verkeerd want dan moet ik nog eens met de lnb's lopen draaien, hielp bij de 23,5

 

Denk niet dat ik de 42 kan pakken, de schotel is ook meer naar het zuiden komen te staan......maar op de 7 graden zitten ook de zenders die ze wilde, dus eind goed al goed laugh

 

Ja foto's zal ik binnenkort nemen moet toch nog een 1/8 switch kopen en aansluiten, dus moet dan het dak weer op.

DM800HD

DM500

PLi Jade3

Multi Focus Dish E85

42E - 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 7E

SAB GD-10A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: omulder
Ja goed heh, de dm800 gaf in het begin een veel lager signaal (65%)aan dan de dm500 (85%)maar na opnieuw uitrichten zit die nu hoger en op 80%, volgens mij zit er in die dm800 een betere versterker en is het qua meeting niet te vergelijken.


Ik heb meer vertrouwen in de analoge satfinder dan dreambox signaal meter. Zie deze link.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het nog net zo niet, de 23,5 is bij mij ook gedaan met een satlook, ontvangst was perfect, eenmaal op de dm zag hij niet eens signaal en deden alleen de regionale zenders het, beetje lopen draaien met de lnb en alle andere zenders deden het opeens wel crazy

DM800HD

DM500

PLi Jade3

Multi Focus Dish E85

42E - 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 7E

SAB GD-10A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al zitten kijken op internet, weet dat het in een blauwe tas zat en dat we de tv zenders op het dak bekeken cool

Anders maar eens kijken of ik hem kan lenen, maar geen idee hoe het precies werkt, hij vertelde me wel dat de 7e beter uitgericht stond dan bij hem zelf.

DM800HD

DM500

PLi Jade3

Multi Focus Dish E85

42E - 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 7E

SAB GD-10A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, daar maar eens kijken dan.

 

Dan nog even iets anders, heb wel 2 foto's gemaakt van mijn opstelling maar die doe ik v/d week nog maar eens over als ik weer op het dak sta, vanavond even een switch kopen, ze hadden geen 1/8 meer maar kan nu een 1/10 voor het zelfde bedrag krijgen laugh

Maar nu ik de opstelling heb die ik wil en en grotere swtich aanschaf vroeg ik me af wat ik er nog meer op kwijt kan, zou ik bv de 42e er ook weer op kunnen zetten of red die dat niet ?

Dan moet ik ook nog eens kijken waar ik extra lnb houders vandaan tover crazy

Enig idee ?

DM800HD

DM500

PLi Jade3

Multi Focus Dish E85

42E - 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 7E

SAB GD-10A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...