Ga naar inhoud


Wintertijd zetten op de IPBOX 9000HD?


TheLastHero

Aanbevolen berichten

Weet iemand hoe je de nieuwe wintertijd kan instellen op de IPBOX?

 

Via het menu gaat het tenzij je al je voorgeprogrammeerde programma's delete. Het lijkt mij niet geheel de bedoeling dat ik eerst 20 voorgeprogrammeerde programma ga deleten en dan de tijd pas kan zetten?

Via de webinterface gaat het ook niet, ondanks dat ik akkoord geef om de tijd met de PC te synchroniseren en daarna reboot. iemand?

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daar heb ik de vorige keer ook mee zitten vechten. En het antwoord: het lukte mij dus niet frown

 

Uiteindelijk maar de programma's gewist en de tijd aangepast.

 

Nu heb ik momenteel E2 draaien, en buiten het feit dat deze gecrashed was, was de tijd na rebooten weer perfect! En mijn programma's staan er nog steeds correct in.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

simpelste is meen ik gewoon backupje maken met pceditor, daarna in pceditor aangeven bij receiver settings daylight savings = no. Wijzigingen opslaan, terugzetten in ipbox, reboot, klaar.

 

settings.png

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerst een back up gemaakt met pceditor, daarna de opnames gewist, tijd veranderd en in pc editor de tijd op gmt gezet, daarna de boel gedownload, en de tijd staat goed.

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar de system settings gegaan, time settings gekozen, en "daylight saving" omgezet. Daarna met de "ok" op het scherm (niet die van de AB) opnieuw de tijd opgevraagd, en met "exit" (nu wel op de AB) de boel opgeslagen en uit het menu gestapt.

 

Bij mijn 9000 werkte dit meteen zonder problemen.

 

Groet,

Pajarin.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pajarin
Naar de system settings gegaan, time settings gekozen, en "daylight saving" omgezet. Daarna met de "ok" op het scherm (niet die van de AB) opnieuw de tijd opgevraagd, en met "exit" (nu wel op de AB) de boel opgeslagen en uit het menu gestapt.

Bij mijn 9000 werkte dit meteen zonder problemen.

Groet,
Pajarin.


Ja, als je daar kunt komen is het inderdaad makkelijk. Maar wanneer je een opname geprogrammeerd hebt kan je niet meer bij de time settings. Daar ging het probleem dus ook over.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...