Ga naar inhoud


xmltv importer 0.9.9 (beta)


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb ook maar één source keuze.

het bestand rytec.sources.xml kan je editen om de benodigde sources er in te zetten.

Ik heb meteen even de laatste gedownload op de website van Rytec.

 

Wordt steeds beter!

Alleen de optie om het automatisch tijdens opstarten te laten draaien ontbreekt nog. Tenzij de ontvanger morgenochtend netjes weer in deep-standby staat is het een optie die echt nodig is, anders moet je het handmatig starten.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eens in de Elektro plugin gekeken naar de sleep spullen. Wat ik zo zie is dat de box niet meldt dat hij speciaal voor de plugin wakker is geworden, zodat de plugin niet weet of de box weer moet gaan slapen of dat de gebruiker hem aan heeft gezet.

 

Ik vind het voorstel om hem EPG te laten ophalen als de box opstart wel een goede en ook logische optie. Kun je voor de dagelijkse update kiezen tussen "nooit", "vaste tijd" en "bij opstarten".

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
Klopt het dat er maar een sourcekeuze is? NL/be


Nu nog wel, maar Rytec is al druk bezig nieuwe bronnen aan te boren begrijp ik.

@Rytec, ik denk dat het handig zou zijn om per "land" een aparte xmltv file te maken, de plugin voegt ze zelf mooi samen, en dan kan iedereen precies kiezen wat hij wil laden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Ik heb eens in de Elektro plugin gekeken naar de sleep spullen. Wat ik zo zie is dat de box niet meldt dat hij speciaal voor de plugin wakker is geworden, zodat de plugin niet weet of de box weer moet gaan slapen of dat de gebruiker hem aan heeft gezet.


Is het niet mogelijk om in het proces dat xml-import triggert (is dat cron?) eerst te controleren in welke modus (slaap/wakker/etc) de DM zich bevindt, dit te onthouden, xml-import proces te initieren en vervolgens de onthouden modus weer terug te zetten?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: Harley
Klopt het dat er maar een sourcekeuze is? NL/be


Nu nog wel, maar Rytec is al druk bezig nieuwe bronnen aan te boren begrijp ik.

@Rytec, ik denk dat het handig zou zijn om per "land" een aparte xmltv file te maken, de plugin voegt ze zelf mooi samen, en dan kan iedereen precies kiezen wat hij wil laden.


Dat is inderddad mijn intentie, enkel in het begin van onze opzet was er nog het probleem met samenvoegen en heb ik toen gekozen om CD,TVVen sky UK in 1 file te dumpen.
vanaf nu maak enkel nog aparte files, kijk maar op m'n site daar staan nu ook al CSAT en Nordic apart, sky UK wordt ook weer apart gemaakt naast de bestaande files.

Ryan

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...