Ga naar inhoud


xmltv importer 0.9.9 (beta)


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: simcat
Origineel bericht van: MiLo
Deze sources file zou dus prachtig moeten werken, met alle sources erin en dan kun je in de UI kiezen welke je aan of uit zet.

(wel uitkijken - default staat alles aan...)



Bedankt voor deze Plugin echt super !

Ik heb de recources van RYTEC gedownload en ik kan UK selecteren. Nu heb ik niet opgelet of een "X" nu aan of uit is maar de Button "Import Now" lijkt bij mij niet te werken. Enig Idee


Die gele knop "import now" werkt nog niet.
Je moet wel de gewenste sources aanvinken dus X erbij dan opslaan en via het vorige menu downloaden starten dan krijg je een venster met de vraag of je de import wilt uitvoeren.
Automatische import lukte bij mij ook perfect op MILO image.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

vind ik ook. Eindelijk eens een plugin die echt een meerwaarde biedt. Heb eigenlijk maar 2 plugins die ik écht gebruik: deze van Milo/rytec en 2sub2lang. Al de rest is voor mij redundante onzin.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik plaats de importer plugin meestal in de feed, als het een stabiele versie is. De 0.9.9 is een beta, met nog wat "losse eindjes" in de code. Als ik een versie goed genoeg vind om hem niet "beta" te hoeven noemen, wat meestal betekent dat ik hem ook zelf een dag gedraaid heb, dan zet ik hem in de feed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu de EPG fatsoenlijk is maak ik ook dankbaar gebruik van de "autotimer" plugin. Die werkt de afgelopen weken echt super, nu de EPG tenminste te vertrouwen is. Hiervoor kreeg ik er vaak dubbele of foute events mee. Bijna al mijn vaste opnames zijn nu autotimers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foutmelding mbt python, maar ik was iets te snel, heb op de rytec site de juiste file's gevonden en geinstalleerd.

Heb m net 2 seconden geleden geinstalleerd en zie nu dat er alweer een nieuwe versie is smile... die er maar overheen dan en kijken of ik de boel aan de praat krijg.

 

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Nu de EPG fatsoenlijk is maak ik ook dankbaar gebruik van de "autotimer" plugin. Die werkt de afgelopen weken echt super, nu de EPG tenminste te vertrouwen is. Hiervoor kreeg ik er vaak dubbele of foute events mee. Bijna al mijn vaste opnames zijn nu autotimers.


Wat is het verschil tussen de gewone timer en de autotimer?

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

versie 0.9.9 kreeg ik met geen kanten aan de praat op gemini 4.3 en 4.4 terwijl al de vorige versies het wel perfect deden frown

 

Zal morgen eens kijken of ik de 0.9.10 aan de praat krijg of niet.

Anders zal ik weer terug naar de 0.8.** serie moeten gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...