Ga naar inhoud


DynDNS automatisch opstarten bij boot


MySat

Aanbevolen berichten

 

Deze service (inadyn_script.sh) draait prima, maar ik wil hem natuurlijk automatisch laten opstarten tijdens boot.

 

Google leert dat ik het script executable moeten maken in

 

/var/etc/plimgr/scripts/inadyn_script.sh & chmod 755 moet geven...

 

Is dat correct, want ik zou het ergens in een startup file verwachten.

 

Alvast bedankt voor de info hoe JIJ het automatisch laat opstarten

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik zie dat je iets met plimgr probeert te doen, op zich was het ooit wel het idee dat plimgr ook services moest kunnen starten (touch /etc/plimgr/services/<servicename> geloof ik), maar het is niet echt nodig vandaag de dag, met een volledige sysV init op de box.

 

Waarom installeer je niet inadyn-mt vanuit de feed?

Die heeft een initscript, en start zichzelf. Je hoeft hem alleen maar te configureren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pieterg
ik zie dat je iets met plimgr probeert te doen, op zich was het ooit wel het idee dat plimgr ook services moest kunnen starten (touch /etc/plimgr/services/<servicename> geloof ik), maar het is niet echt nodig vandaag de dag, met een volledige sysV init op de box.

Waarom installeer je niet inadyn-mt vanuit de feed?
Die heeft een initscript, en start zichzelf. Je hoeft hem alleen maar te configureren.


Nog eens even de pli-plugins van jade 3 nagelopen maar daar staat ie niet tussen... Over welke feed heb jij het dan

In de PPanel staat ie en kan ik heb m actvieren en werkt ie. Wil hem alleen in de boot-sequence meenemen.

Kan niet zo moeilijk zijn alleen waar...

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MySat

Nog eens even de pli-plugins van jade 3 nagelopen maar daar staat ie niet tussen... Over welke feed heb jij het dan


Ik heb het over dezelfde feed.
Maar in het plugin menu zie je alleen wat enigma2-plugin-* heet, en daar voldoet inadyn-mt niet aan (het is ook geen enigma2 plugin feitelijk)
Dus even via de softwaremanager, of commandline installeren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...