Ga naar inhoud


EPG (voor newbees)


kaaskopje

Aanbevolen berichten

Ik zie door de bomen het bos niet meer..

Een heleboel onderwerpen over het wel of niet doen van EPG

 

Over manieren dat het wel kan maar dan weer wel werkt of niet.

 

Het zou mooi zijn als er ergens (voor newbees en dat ben ik) een "how to" op dit forum zou staan met een uitleg hoe dit alles te activeren en te installeren.

 

Alvast dank voor de reacties.

 

 

Elk probleem wat je oplost, heb je zelf gecreëerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: kaaskopje
Ik zie door de bomen het bos niet meer..
Een heleboel onderwerpen over het wel of niet doen van EPG

Over manieren dat het wel kan maar dan weer wel werkt of niet.

Het zou mooi zijn als er ergens (voor newbees en dat ben ik) een "how to" op dit forum zou staan met een uitleg hoe dit alles te activeren en te installeren.

Alvast dank voor de reacties.

Epg wordt uitgezonden en door de ontvanger opgeslagen . En soms moet er een taal worden opgegeven , en meer valt er niet te doen . Het probleem is dat de Nederlandse sat provider CDS .Niet in staat blijkt om de EPG eens een keer goed te laten werken , Het lijkt wel dat ofdat ze constant bezig zijn om niet gecertificeerde ontvangers een voet dwars te zetten . Want sinds een half jaar waren er meer ontvngers die ook de epg weergaven . En dat zal ze wel niet zinnen. Maar zolang de DUITSERS op de sat zitten hebben die een goed werkende epg gehad . Wij nederlanders nog nooit, ook niet met de officiele sat ontvangers
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mij bekend. Maar het gaat mij erom dat ik als leek ergens kan lezen om die tooltjes die hier bedacht worden op een makkelijke manier te kunnen installeren zonder dat ik allerlei onderwerpen moet doorlezen waar oeverloos gesproken wordt dat het wel of niet werkt etc. Dus graag een how to?

 

Elk probleem wat je oplost, heb je zelf gecreëerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
In de afgelopen 10 jaar heeft dit nog nooit probleemloos gewerkt dus daar zal ook wel geen verandering meer in komen.

Tenzij ze bij CDS per ongeluk iets goed gaan doen.. eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier een antwoord op je vraag: ik zie dat je een DM7025 hebt, dus dan kan je gewoon de plugin van Milo gebruiken. Dat is (op dit moment versie 0.9.10). Die zet je via FTP in je var/tmp map en dan kan je het via je menu "manueel downloaden". Daarna staat het programma in je Applicaties en kan je de plugin instellen naar je eigen zin. Dat is het.

 

ps: eerst de pythons (bij www.rytec.be) manueel installeren als je niet werkt met Milo of Pli)

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...