Ga naar inhoud


Easy Computing PDF Desinger 4 hoe PDF bestand inzien


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Ik heb hier van Easy Computing PDF Desinger 4.

Nu wil ik een PDF bestand inzien, wat op mijn computer staat, in documenten.

 

Maar zelfs met de handleiding lukt het mij niet, om een PDF bestand op mijn computer te openen.

 

Wie kent dit programma ??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:

Met PDF Designer kun je via de afdrukfunctie in een willekeurige Windows-toepassing eenvoudig PDF-bestanden genereren. De talrijke bewerkingstools laten je toe het PDF-bestand naar wens aan te passen. PDF Designer genereert een pdf-bestand dat 100% compatibel is met het Adobe PDF-formaat en waarin je op tekst kunt zoeken*. Je kunt dit product naadloos in MS Office integreren en zodoende allerlei extra functies beschikbaar maken, zoals interactieve inhoudsopgaven en ingebouwde URL-ondersteuning (...

Het is geen pdf lezer maar je kunt er pdf mee maken... pdf lezen doen je o.a. met adobe reader of Foxit.

Dit is allemaal zo te vinden via google hoor.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten
Ik heb hier van Easy Computing PDF Desinger 4.
Nu wil ik een PDF bestand inzien, wat op mijn computer staat, in documenten.

Maar zelfs met de handleiding lukt het mij niet, om een PDF bestand op mijn computer te openen.

Wie kent dit programma ??


Ik denk dat je toch niet goed kijkt, want je kunt met dit programma echt wel pdf documenten openen en wijzigen

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Al veel gevonden.

 

Maar wel een probleem,

 

Als ik een document in PDF formaat wil scannen, krijg ik de volgende melding, zie hieronder.

 

ScreenShot017-1.jpg

 

Ik gebruik een Canon TWAIN scanner de CanoScan Lide 25

 

Hoe dit op te lossen?

 

De scanner werkt verder wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: columbo
Download eens ADOBE READER 9 ,dit is gratis en werkt prima.


Ja jij bent lekker je gaat iemand toch geen reader van 26 mb aanraden die ook nog regelmatig geupdate moet worden.
Ook is Adobe reader een behoorlijk zwaar programma wat veel van je cpu vraagt.
Gewoon Foxit reader nemen doet alles wat je van een PDF reader mag verwachten is maar 7 mb en er zijn geen updates nodig.
Ik gebruik Foxit in combinatie met PDF creator zodat ik ook nog gratis zelf PDFjes kan maken.
En het is allemaal nog gratis ook.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk jij dat als een programma geen updates nodig heeft dat beter is? Dan ga ik mij juist zorgen maken!

 

Foxit reader is ook een prima programma, maar zeker geen volledige vervanger van adobe reader. Bij wat lastiger documenten met invoervelden gaat Foxit vaak onderuit.

 

En trouwens wat is hedendaags 26 Mb? Ik download dat in 15 seconden... dus waar heb je het over (misschien iemand anders wat langer maar goed). Processor belasting is tegenwoordig ook geen issue meer

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk onzin dat er voor Foxit geen updates nodig zijn. Als dat zo was brachten ze ook geen updates uit.

 

In de laaste build hebben ze nog een memory leak probleem gefixt.

 

De tool waar de TS het overheeft is volgens mij geen reader maar een pdf-creator.

 

Op zich zonde om daar geld aan uit te geven want er zijn legio gratis "pdf-printers". Een goed voorbeeld is DoPdf.

Alleen heb je dan geen edit mogelijkheden.

 

Waarschijnlijk kan de TS beter ff googlen op "pdf xchange" bij de originele fabrikant van deze software.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...