Ga naar inhoud


[DM800HD] wat is jullie advies?


Gast zonnebril

Aanbevolen berichten

Hoi,

Er is al een hoop besproken over het wel of niet hebben van een clone wat betreft de dm 800hd.

 

ik heb de mijne nu een paar uur in huis en moet zeggen dat ik , na het bekijken van alle fotoos en het lezen van alle info toch de indruk heb dat ik een clone heb.

 

wat betreft de heatsink, is dit dan zo dat je direct de vinnetjes van het ventilatortje moet zien of zit daar een metaalkleurig kapje overheen?

bij mij zie je direct de vinnetjes.

het mac nummer op de doos begint bij mij met 00: 09: 34 : etc etc. en is gelijk aan het mac nummer op de decoder.

 

ik ben een beginner dus wat de boatloader ofzo weet ik hier niets van.

 

Ik moet 350 euro betalen dus dat lijkt mij niet te kloppen voor wat betreft een originele toch?

 

maar eigenlijk is mijn concrete vraag,

wat zou hij mogen kosten als het een clone is?

ik doe er niets mee, uitsluitend tv kijken, dus is het dan perse nodig een origineel te hebben?

 

Wat denken jullie?

 

vast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: xilorp
Ik denk dat ze het trouwens niet erg kunnen waarderen hier dat je het hebt over een clone.
Die wordt hier namelijk niet ondersteund.


Deze persoon vraagt raad,dus zou niet weten waarom dit niet mag?

@ zonnebril,heb je die in een winkel gekocht of particulier?

grtz

DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD
Tv Vlaanderen + Canal Digitaal
Samsung Plasma PS-50Q92
Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dm800 clones die ik heb gezien hadden geen verwisselbare tuner en werden erg warm. Garantie kun je meestal wel vergeten op een clone. In het beste geval mag je hem opsturen en dan loop je het risico dat de douane hem inpikt.

 

Clones kun je vinden op internet voor 250-300 euro. Een origineel kost 100 euro meer. Maar daar heb je dan ook 2 jaar garantie voor.