Ga naar inhoud


Contactdoos TV + FM


steventje

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Iemand een idee hoe het komt dat ik weinig of geen ontvangst heb als ik mijn ontvanger aansluit op een contactdoos waar TV + FM opstaat? (zie link)

Die contactdoos is nieuw en nu had ik vanuit de TV uitgang een kabel getrokken naar mijn ontvanger maar ik krijg een "weak" of no signal op de TV. (ene kant kabel is TV connector en andere kant is F connector)

Als ik die contactdoos opendoe dan is de buitenkabel goed verbonden op de TV input van de doos.

Mijn vraag is eigenlijk of je überhaupt een sat signaal op zo'n contactdoos kan aansluiten en dat ik misschien een contactdoos met een sat ingang nodig heb?

 

p.s. Als ik de buitenkabel via een tussenstuk verbind zonder via de contactdoos te gaan heb ik een goed signaal, dus het probleem moet die contactdoos zijn. contactdoos TV + FM

 

Multytenne Twin

Link naar reactie
Delen op andere sites


De wanddoos SAT/TV/FM werkt als een diplexer. Het scheid de signalen. 88-106 MHz naar FM aansluiting, 48-860 MHz naar TV aansluiting en 950-2400 naar de SAT aansluiting.

 

De wanddoos TV/FM doet dat ook. 88-106 MHz naar FM aansluiting, 48-860 MHz naar TV aansluiting en de rest wordt er uitgefiltert.

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
De wanddoos SAT/TV/FM werkt als een diplexer. Het scheid de signalen. 88-106 MHz naar FM aansluiting, 48-860 MHz naar TV aansluiting en 950-2400 naar de SAT aansluiting.

De wanddoos TV/FM doet dat ook. 88-106 MHz naar FM aansluiting, 48-860 MHz naar TV aansluiting en de rest wordt er uitgefiltert.

mvg


Bedankt !
Ik dacht wel dat er een filter zou opzitten want die contactdoos leek me redelijk zwaar en achterkant volledig uit ijzer.
Anyway, twas mijnen aannemer die dat geplaatst had, ook al had ik hem gezegd dat het voor sat was !
Bestaan er zo geen doosjes voor alleen sat want die FM en TV ga ik nooit gebruiken...

Multytenne Twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ze bestaan!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...